Sport Podcast YouTube Friends of Sports//MidMid/Los Stadio/Croquetta/x’s and o’s//

Is 90 minutes aan vrt verbonden?

Dacht dat Sam Kerkhofs zijn bedrijf dat opgestart had.
Het is een samenwerking tussen Sporza en Friends of Sports (die laatste zit wel onder Sporthouse Group).
Ik zie in Joos geen presentator. Tom Vandenbulcke is ooit eens ingesprongen maar doet nu de PR bij KAA Gent. Misschien Maarten Van Gramberen omdat die wordt gebarreerd door Karl Le Velo. Ruben Van Gucht is ook een optie want die presenteert al Wielerclub Wattage.
 
Het is dus Gilles De Coster geworden (nieuwe presentator/moderator van 90 minutes), en die doet dat heel goed imo. :thumb:
Heeft een aangename stem, en heeft het modereren duidelijk in de vingers. Uitstekende keuze wat mij betreft.

Dennis Odoi was goed voor één keer als gast, maar die moet toch niet te veel terugkeren. Zo van die inside info van voetballers is best leuk, maar je moet het wel een béétje op een deftige manier kunnen vertellen natuurlijk.

On a sidenote: over Extra time is helemaal niks bekend, het werd ook niet vernoemd in het najaarsprogramma van de VRT dat onlangs werd vrijgegeven. Zou er een nieuw of gewijzigd format in de plaats komen? Misschien dat ik het dan wel nog eens een kans geef.
 
Het is dus Gilles De Coster geworden (nieuwe presentator/moderator van 90 minutes), en die doet dat heel goed imo. :thumb:
Heeft een aangename stem, en heeft het modereren duidelijk in de vingers. Uitstekende keuze wat mij betreft.

Dennis Odoi was goed voor één keer als gast, maar die moet toch niet te veel terugkeren. Zo van die inside info van voetballers is best leuk, maar je moet het wel een béétje op een deftige manier kunnen vertellen natuurlijk.

On a sidenote: over Extra time is helemaal niks bekend, het werd ook niet vernoemd in het najaarsprogramma van de VRT dat onlangs werd vrijgegeven. Zou er een nieuw of gewijzigd format in de plaats komen? Misschien dat ik het dan wel nog eens een kans geef.
Barotelli op zondagavond vind ik prima om volgen met wisselende gasten (en niet dezelfde gekende ‘kenners’ zoals in ET.
 
Het is dus Gilles De Coster geworden (nieuwe presentator/moderator van 90 minutes), en die doet dat heel goed imo. :thumb:
Heeft een aangename stem, en heeft het modereren duidelijk in de vingers. Uitstekende keuze wat mij betreft.

Dennis Odoi was goed voor één keer als gast, maar die moet toch niet te veel terugkeren. Zo van die inside info van voetballers is best leuk, maar je moet het wel een béétje op een deftige manier kunnen vertellen natuurlijk.

On a sidenote: over Extra time is helemaal niks bekend, het werd ook niet vernoemd in het najaarsprogramma van de VRT dat onlangs werd vrijgegeven. Zou er een nieuw of gewijzigd format in de plaats komen? Misschien dat ik het dan wel nog eens een kans geef.
Ik vind het aangenamer met Gilles dan met Aster. Gilles modereert veel beter en getuigt van een ongelofelijke voetbalkennis.
 
Gilles heeft dan ook veel meer ervaring op dat vlak. Daarnaast heeft hij ook gewoon een prima houding en een aangename stem om naar te luisteren. Ik vind hem sowieso een van de beste presentators die we hebben hier in België. In De Mol is hij ook gewoon uitstekend.
 
Heeft het dan ook allemaal geleerd in De Ochtend!
Dat het een upgrade is verbaast niet.

Wel echt benieuwd naar ET. Is bevestigd in de programmatie maar geen woord over de presentatie. Pvdv, mijn gok
 
Terug
Bovenaan