Ik ben in zee gegaan met een boekhouder die weliswaar deel uitmaakt van een semi-groot boekhoudkantoor, maar hij was mijn vaste contactpersoon.
Deze persoon vertrekt na zijn verlof, dat daags afloopt, definitief. Doordat hij deel uitmaakte van een groter geheel kan ik wel verder doen met het kantoor, maar ik word "gewoon" overgedragen aan een random persoon.
Niet zeker hoe ik me daarbij moet voelen.
Ik zal zien hoe ze hun werk doen, maar voelt wel beetje ambetant dat de persoon met wie ik in zee ben gegaan,opstapt en niets laat weten. Privé-redenen en al, dus hij moet niets, en al zeker niet aan de grote klok hangen (of aan zijn klanten vertellen), maar zelfs me niet eens laten weten dat hij vertrekt terwijl hij weet dat ik met hem begonnen ben en hun kantoor gekozen heb omwille van hem is toch wel wat afstandelijk. En smaakt zuur.
Daarbovenop heb ik via mail en telefonisch bepaalde boekhoudkundige vragen gesteld, die drie weken later nog altijd niet beantwoord zijn (wel via dit forum ondertussen

). Ze rekenen die mails en telefoontjes wel lekker aan.
Dit wetende, begin ik te twijfelen of ik wel wil blijven. Het is waarschijnlijk eigen aan een groter kantoor, maar toch, had toch graag
iets gehoord de afgelopen twee-drie weken.