Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
500 euro per jaar, en ik denk voor 1.5 miljoen verzekerd.Zijn jullie verzekerd voor contractuele beroepsaansprakelijkheid als IT freelancer? Zoja voor welk kapitaal maar nog belangrijker, wat kost die verzerkering ongeveer per jaar?
Lijkt me zeer redelijk. Ik zit bij dezelfde maatschappij met exact dezelfde dekkingen, en betaal € 380 per jaar.Via lokale makelaar en AG Insurance.
Is op basis van hun vragenlijst. Dus veronderstel dat dit wel redelijk is.

Doe je ook exact dezelfde job?Lijkt me zeer redelijk. Ik zit bij dezelfde maatschappij met exact dezelfde dekkingen, en betaal € 380 per jaar.![]()
Nee, ik doe geen software ontwikkeling, maar system engineering. Zal wel deel van de verklaring zijn zeker? Grootste risico is het platleggen van de volledige IT infrastructuur door op de verkeerde knop te klikken.Doe je ook exact dezelfde job?

Vanaf volgend jaar zit ik in een andere team ook officieel als Sys engineerNee, ik doe geen software ontwikkeling, maar system engineering. Zal wel deel van de verklaring zijn zeker? Grootste risico is het platleggen van de volledige IT infrastructuur door op de verkeerde knop te klikken.

Ik heb vergelijkende offertes van de 45e en de 50e met dezelfde opties (zoals velgen, die impact hebben op CO2). De 45e komt op 31g, terwijl de 50e op 21g komt.VAA kan wel een dingetje worden, zelfs bij de verwachte lage CO2 van die X5 (want cijfers daarvan zijn nog niet bekend iirc?).
"Ik heb vergelijkende offertes van de 45e en de 50e met dezelfde opties (zoals velgen, die impact hebben op CO2). De 45e komt op 31g, terwijl de 50e op 21g komt.
Nu, voor 1 of andere reden is er geen verschil als ik dat in een VAA simulator gooi. Is dat omdat de catalogusprijs rond de 130K ligt? VAA ligt rond de € 375.
Ik heb vergelijkende offertes van de 45e en de 50e met dezelfde opties (zoals velgen, die impact hebben op CO2). De 45e komt op 31g, terwijl de 50e op 21g komt.
Nu, voor 1 of andere reden is er geen verschil als ik dat in een VAA simulator gooi. Is dat omdat de catalogusprijs rond de 130K ligt? VAA ligt rond de € 375.
Omdat de co2 lager is dan de referentieuitstoot. Dus enkel de catalogusprijs heeft hier impact op.
Zal idd afhangen van welk risico jouw acties met zich meebrengen, iemand die puur backend doet zonder echt grote beroepsrisico's zal minder premie betalen dan iemand die effectief met 1 foute handeling een gans systeem kan platkrijgen.Nee, ik doe geen software ontwikkeling, maar system engineering. Zal wel deel van de verklaring zijn zeker? Grootste risico is het platleggen van de volledige IT infrastructuur door op de verkeerde knop te klikken.

Er zitten toch wel wat aasgieren tussen de banken die via hun renting voorstellen nog een graantje willen meepikken met de fiscale deadline voor PHEVs. Het slechtste voorstel dat ik gekregen heb piekt met een rate van 8% op 5 jaar...
Het ergste van al is dat ik het zelf moeten terugrekenen heb omdat ze die parameter niet rechtstreeks op papier zetten.