Wil ik wel doen, maar vind ik toch wat lastig. Omwille van dit artikel in het contract:Name en shame de tussenpartij aub (indien dat nog niet gebeurd is)![]()
Wat zijn "enige bijzonderheden" ?Zowel gedurende de looptijd van deze overeenkomst als na beëindiging hiervan is het Opdrachtnemer verboden aan één of meer derden m.u.v. officiële instanties in het kader van gerechtelijk onderzoek, in welke vorm dan ook direct of indirect op enigerlei wijze enige mededeling te doen van of aangaande enige bijzonderheden met betrekking tot het bedrijf van Opdrachtgever en/of Derde, dan wel met betrekking tot een zakelijke relatie van Opdrachtgever en/of Derde c.q. de in het kader van de onderhavige overeenkomst verrichte werkzaamheden, zulks ongeacht de wijze waarop die bijzonderheden Opdrachtnemer ter kennis zijn gekomen.
Is dat de naam van het bedrijf van de tussenpartij, of de klant? Of namen van personen? Of gaat het dan over specifiek werkzaamheden?
Je leest dat en je denkt: "ok, ik mag natuurlijk geen bedrijfsgeheimen verklappen". Maar wat betekent deze taal in detail op zo'n moment?
Ik denk nu niet dat die persoon dit forum leest, maar je weet maar nooit.
Heb ook al geleerd in zo'n situaties om niet te veel publiekelijk te zeggen bij naam. Toch zeker niet als het nog gaande is.