Rusland die effe de Navo verdediging uittest.
Euh, Rusland doet dat bij wijze van spreken iedere dag. Russische militaire vliegtuigen (en schepen) doen dat al decennia lang, is al lang geen nieuws meer, en heeft ook nul nieuwswaarde. Wat rondvaren/vliegen en een beetje proben. Komt nu gewoon in het nieuws omdat het Belgische toestellen zijn die ze onderscheppen en terug begeleiden naar internationaal luchtruim.
 
Ik vind het wel merkwaardig, net zoals bij het feit van die Sky - app; dat hier alles van een gerechtelrijke onderzoek op straat ligt en in kranten verschijnt. De media zoekt sensatie, de media is sensatie en daardoor mogen we ons toch niet altijd laten beïnvloeden. Ik ben van mening dat iedereen ongeacht welke functie, ongeacht welke afkomst en ongeacht welke oorsprong recht heeft op een sereen en integer proces. Waarin de rechter wel zal oordelen of zij schuldig is of niet. Ik kan niet geloven dat dit verhaal weer zo zwart - wit als het zou zijn.

Nu alles ziet er naar uit dat er gesjoemeld is met vzw's, ik denk dat er hier één van de grootste hyaten binnen ons land weer naar boven is gekomen want deze regelgeving + omzeilen van regels is oh zo simpel met deze vorm.
 
Het stond in de sterren geschreven dat ze geknoeid had met de subsidies, maar dit is toch wel een erg directe fraude. Gewoon een kleerkast in haar slaapzaal laten zetten op de factuur van haar firma. Eigenlijk verbaast het mij allemaal nog maar weinig, ik ben het ondertussen al gewoon van linkse wereldverbeteraars.
Sihame = Open VLD. Dit is dus een libarale schandaal.

Eigenlijk verbaast het mij allemaal nog maar weinig, ik ben het ondertussen al gewoon van liberale werdverbeteraars. Altijd maar gretig, nooit genoeg. Graaicultuur en zo.
 
Ik vind het wel merkwaardig, net zoals bij het feit van die Sky - app; dat hier alles van een gerechtelrijke onderzoek op straat ligt en in kranten verschijnt. De media zoekt sensatie, de media is sensatie en daardoor mogen we ons toch niet altijd laten beïnvloeden. Ik ben van mening dat iedereen ongeacht welke functie, ongeacht welke afkomst en ongeacht welke oorsprong recht heeft op een sereen en integer proces. Waarin de rechter wel zal oordelen of zij schuldig is of niet. Ik kan niet geloven dat dit verhaal weer zo zwart - wit als het zou zijn.

Nu alles ziet er naar uit dat er gesjoemeld is met vzw's, ik denk dat er hier één van de grootste hyaten binnen ons land weer naar boven is gekomen want deze regelgeving + omzeilen van regels is oh zo simpel met deze vorm.
Iedereen heeft daar recht op en dat zal ze ook krijgen maar het is een publiek figuur die publiek geld verduisterd heeft. Zelfs als blijkt dat ze niet schuldig zou bevonden worden door de rechtbank dan nog is wat nu al openbaar geworden is voldoende om te zeggen dat wat ze gedaan heeft compleet onethisch is en mag dat openbaar gemaakt worden in de media.

Wat nu openbaar gemaakt wordt is trouwens niet het gerechtelijk onderzoek, het is een verslag van de voorlopig bewindvoerder die aangesteld is op vraag van raad van bestuur. Die maakt geen deel uit van het onderzoek. Ik denk dat dit verslag, dat voorlopig bewindvoerders wettelijk moeten opstellen zelfs altijd openbaar is, of toch alleszins niet geheim.
 
Het meubilair van het Jacob Jordaenshuis was al langer voorwerp van controverse. De forensische audit van I-Force reveleerde eind januari dat er voor 90.000 euro aan planten en meubels werd gekocht. Officieel voor het Urban House, maar alles stond in het Jacob Jordaenshuis opgeslagen omdat zogezegd het Urban House niet was opgeleverd.

Toch leek het meubilair ongeschikt (fluwelen zetels met gouden poten) om in een jongerencentrum te staan. Ook de planten (tot zes meter hoog) hadden daar niks te zoeken. Tijdens een persconferentie zag advocaat Johan Vande Lanotte daar geen graten in. Hij sprak bovendien van een ‘win-winsituatie’. De opslag van de goederen zou LGU anders veel geld hebben gekost. J.J. House kon ze ondertussen gebruiken, met een bruikleenovereenkomst.

Vande Lanotte vertelde er niet bij dat die bruikleenovereenkomst getekend en tegengetekend was door El Kaouakibi zelf, en mogelijk geantidateerd.



Strijk. Het kon niet op.


Ik wil ook jongeren gaan helpen. Dansen kan ik wel voor geen meter.
(Ik moet eerst nog wel de kleur van mijn meubels kiezen.)
 
Ik vind het wel merkwaardig, net zoals bij het feit van die Sky - app; dat hier alles van een gerechtelrijke onderzoek op straat ligt en in kranten verschijnt. De media zoekt sensatie, de media is sensatie en daardoor mogen we ons toch niet altijd laten beïnvloeden. Ik ben van mening dat iedereen ongeacht welke functie, ongeacht welke afkomst en ongeacht welke oorsprong recht heeft op een sereen en integer proces. Waarin de rechter wel zal oordelen of zij schuldig is of niet. Ik kan niet geloven dat dit verhaal weer zo zwart - wit als het zou zijn.

Nu alles ziet er naar uit dat er gesjoemeld is met vzw's, ik denk dat er hier één van de grootste hyaten binnen ons land weer naar boven is gekomen want deze regelgeving + omzeilen van regels is oh zo simpel met deze vorm.
Het is ook goed dat er een en ander lekt, mocht dat niet zo zijn bestaat de kans dat alles de doofpot in gaat. Het proces moet correct gevoerd en beoordeeld worden maar dat is de taak van de rechter en verdediging, ongeacht wat er in de media gepubliceerd werd.
 
Het meubilair van het Jacob Jordaenshuis was al langer voorwerp van controverse. De forensische audit van I-Force reveleerde eind januari dat er voor 90.000 euro aan planten en meubels werd gekocht. Officieel voor het Urban House, maar alles stond in het Jacob Jordaenshuis opgeslagen omdat zogezegd het Urban House niet was opgeleverd.

Toch leek het meubilair ongeschikt (fluwelen zetels met gouden poten) om in een jongerencentrum te staan. Ook de planten (tot zes meter hoog) hadden daar niks te zoeken. Tijdens een persconferentie zag advocaat Johan Vande Lanotte daar geen graten in. Hij sprak bovendien van een ‘win-winsituatie’. De opslag van de goederen zou LGU anders veel geld hebben gekost. J.J. House kon ze ondertussen gebruiken, met een bruikleenovereenkomst.

Vande Lanotte vertelde er niet bij dat die bruikleenovereenkomst getekend en tegengetekend was door El Kaouakibi zelf, en mogelijk geantidateerd.



Strijk. Het kon niet op.


Ik wil ook jongeren gaan helpen. Dansen kan ik wel voor geen meter.
(Ik moet eerst nog wel de kleur van mijn meubels kiezen.)
Mijn haar komt er van recht.
Ik heb dan nog naar die filmpjes gekeken waarin ze haar onschuld uitschreeuwt. Echt.. als belgische politieker moet je gewoon de grootste bedrieger zijn, staalhard kunnen liegen , de regels buigen naar uw eigen hand en vooral geen greintje ethiek hebben. Dan pas kan je iets van betekenis zijn op het politieke toneel. Als je een doortrapte pathologische leugenaar bent is er een plaatsje voor jou. Van mij mag er echt een dikke gevangenisstraf aanhangen.
 
Mijn haar komt er van recht.
Ik heb dan nog naar die filmpjes gekeken waarin ze haar onschuld uitschreeuwt. Echt.. als belgische politieker moet je gewoon de grootste bedrieger zijn, staalhard kunnen liegen , de regels buigen naar uw eigen hand en vooral geen greintje ethiek hebben. Dan pas kan je iets van betekenis zijn op het politieke toneel. Als je een doortrapte pathologische leugenaar bent is er een plaatsje voor jou. Van mij mag er echt een dikke gevangenisstraf aanhangen.
ftfy
 
Jammer voor de liberalen, ze hadden waarschijnlijk gehoopt haar in 2024 in Antwerpen uit te spelen tegen De Wever in Antwerpen voor de sjerp... een jonge vrouw met allochtone roots én nog eens lesbisch? Als dat geen diversiteit is waarmee je op z'n minst tonnen media-aandacht kan scoren. En ze is nog knap ook voor op de foto's... Ze droomde er zelf overigens ook van: cfr. vijf jaar later op Eén.

Ze zat nochtans op de juiste plaats, een partij met notoire zelfbedieners. Zolang je niet à la Karel Pinxten over de schreef gaat, kan je leven als een liberale god in Toscane en perfect legaal zelfs jaarlijks honderduizenden euro's tot boven een miljoen euro als extra verdienen bovenop een reeds riant basissalaris van € 13 000 per maand (exclusief onkostenvergoedingen). Haar grootste fout is het amateurisme, je carrière laten fnuiken door een keuken of een verlelijkingsoperatie van en kast... jammer.
 
Sihame = Open VLD. Dit is dus een libarale schandaal.

Eigenlijk verbaast het mij allemaal nog maar weinig, ik ben het ondertussen al gewoon van liberale werdverbeteraars. Altijd maar gretig, nooit genoeg. Graaicultuur en zo.
Ja erg liberaal, overheidssubsidies uitdelen aan linkse clubjes om de integratie te bevorderen.
Ze moet zulke initiatieven op zich al niet subisidiëren en als ze het dan toch willen doen de subsidies best streng controleren.
 
Uiteindelijk is het nog geen gesjoemel van de ergste graad.
We zijn erger gewoon dan geschuif met facturen.

Het ergste is haar karakter in het hele spel. Een opgedrongen acteertalent, dat het beste van zichzelf geeft, om het slechte van zichzelf te verbergen.
 

Die mails...

Ik vind het eigenlijk enorm spijtig dat iemand met zo een loon voor 3000€ fraudeert en daarmee haar toekomst op het spel zet.
Als het over een paar miljoen was dat je nooit nog een poot moest verzetten, dan zou je nog kunnen zeggen ok. Maar voor 3000€ u zo laten kennen :(. Dat begrijp ik niet.
Al vind ik 3000€ veel geld voor het witmaken van een stomme kast... alsof ze niet gewoon een witgeverfde kast had kunnen bestellen in basis. Dan had het geen 3000€ extra gekost hoor.

Het stond in de sterren geschreven dat ze geknoeid had met de subsidies, maar dit is toch wel een erg directe fraude. Gewoon een kleerkast in haar slaapzaal laten zetten op de factuur van haar firma. Eigenlijk verbaast het mij allemaal nog maar weinig, ik ben het ondertussen al gewoon van linkse wereldverbeteraars.

Ik denk als we elke zelfstandigen zouden vierendelen die op de firma van de zaak iets in het huis heeft gedaan voor hun eigen, dan schieten er niet zo zeer veel zelfstandigen meer over denk ik. Dit lijkt mij nogal standaard praktijk. Ik geef gerust toe dat dit niet mag, maar bon echt verstomd dat zoiets gebeurd bij een groep die voor zelfstandigen is en het gebruik van de truken van de foor om minder belastingen te betalen. Daar sta ik nu niet echt van verstomd.
Maar het blijft fraude natuurlijk als het uitkomt. En het is nog erger wanneer het dan ook nog eens letterlijk met subsidies wordt betaald. Had ze haar eigen gewoon meer loon uitbetaald om die uitgave van 3k te dekken dan had daar geen persoon naar omgekeken. Alhoewel dat hetzelfde effect zou gehad hebben.

'k heb wel gehoord dat die puntmutsen goed viruspartikels & microdruppels tegenhouden... :unsure:
Het is toch al lang geweten dat dat gewoon de white supremacy versie is van de niqab. Dan staan ze open voor diversificatie en integratie van anderen... en dan is het nog niet goed. Je moet weten wat je wilt hé... :p
 
Ik vind het eigenlijk enorm spijtig dat iemand met zo een loon voor 3000€ fraudeert en daarmee haar toekomst op het spel zet.
Als het over een paar miljoen was dat je nooit nog een poot moest verzetten, dan zou je nog kunnen zeggen ok. Maar voor 3000€ u zo laten kennen :(. Dat begrijp ik niet.
Al vind ik 3000€ veel geld voor het witmaken van een stomme kast... alsof ze niet gewoon een witgeverfde kast had kunnen bestellen in basis. Dan had het geen 3000€ extra gekost hoor.



Ik denk als we elke zelfstandigen zouden vierendelen die op de firma van de zaak iets in het huis heeft gedaan voor hun eigen, dan schieten er niet zo zeer veel zelfstandigen meer over denk ik. Dit lijkt mij nogal standaard praktijk. Ik geef gerust toe dat dit niet mag, maar bon echt verstomd dat zoiets gebeurd bij een groep die voor zelfstandigen is en het gebruik van de truken van de foor om minder belastingen te betalen. Daar sta ik nu niet echt van verstomd.
Maar het blijft fraude natuurlijk als het uitkomt. En het is nog erger wanneer het dan ook nog eens letterlijk met subsidies wordt betaald. Had ze haar eigen gewoon meer loon uitbetaald om die uitgave van 3k te dekken dan had daar geen persoon naar omgekeken. Alhoewel dat hetzelfde effect zou gehad hebben.
Het gaat om meer dan die 3.000 euro, de voorlopig bewindvoerder heeft 450.000 € aan verdachte facturen/betaling geïdentificeerd en het gerechtelijk onderzoek is nog bezig, alle bedragen die nu uitgekomen zijn, zijn allemaal zaken van mensen zonder speciale onderzoeksbevoegdheden.

Haarzelf extra loon uitkeren zal waarschijnlijk niet mogelijk geweest zijn, er was een raad van bestuur dus waarschijnlijk besliste die over haar loon, niet zijzelf. Het is ook die raad van bestuur die naar het gerecht gestapt is, dus onder hun neus haar eigen loon zonder overeenkomst aanpassen zal te opvallend geweest zijn.
 
Hbvl spreekt ondertussen al van een miljoen.

450k subsidies en 500k geld van ondernemers.
9000 items doelbewust verdwenen van Google Drive, uitschrijven van facturen aan haar eigen ondernemingen zonder prestaties.
Erika Xuan Nguyen, probeerde hem zover te krijgen om het leveringsadres op de maatschappelijke zetel van Let’s Go Urban te zetten en toen ze de 2de keer een keuken bestelde, deze keer echt voor Urban House, was 't geld op.

Moens spreekt van “georganiseerd bedrog” en “hallucinante onwaarheden”.

Ge zou denken dat als ge zo fraudeert ge 't wel wa slimmer zou doen allemaal.


Fijn als ge als koppel 10k van uw trouw kwijt zijt door gesjoemel van een politica.
 
Terug
Bovenaan