Als je goedgelovig bent zou je nog kunnen zeggen dat het iemand anders was die zaken gedaan heeft zonder dat ze er vanaf wist.
In dat geval is ze gewoon onbekwaam. Maar het feit dat het ook om haar eigen slaapkamer gaat...

Echter, gewoon al het feit van zoveel verschillende vzw's te hebben doet me toch al de wenkbrauwen fronsen.
Lijkt me dat dan het enigste doel is om zoveel mogelijk subsidies te vergaren...
Ben eens benieuwd...
Enig ander politicus had of moest al zijn koffers pakken...
 
Waarom, hij heeft hier toch weinig mee te maken? Is nog een erfenis van Gwendolyn Rutten. El Kaouakibi was al geschorst na de vorige episode in deze zaak en nu zullen er wel verdere stappen volgen, veel meer dan dat kan hij ook niet doen he.
Subsidies gebruiken om zichzelf te verrijken. Al was het maar die 3k alleen dat is al verwerpelijk.
Als volksvertegenwoordiger is dat onvergefelijk. Iemand dan enkel maar schorsen is gewoon een zeer zwak signaal, of zelfs gewoon geen signaal.
 
Keeping up appearances... En zo'n FB video is perfecte "one way conversation", waarbij ze gewoon kan ratelen/reutelen. Als ze in de media komt kan er wel eens een vraag gesteld worden, en wordt het tweerichtingsverkeer.

Nog zo'n meester daarin was Trump. Alles via Twitter, want op een persconferentie konden er vragen gesteld worden...
Ja klopt en haar argument van "dit moet in de rechtbank gevoerd worden, niet in de media" houdt ook geen steek.
Als je met in openbare functie met publiekelijk geld fraudeert (of net niet?..zal de toekomst uitwijzen) moet je je in mijn ogen sowieso voor de media verantwoorden. Mensen hebben recht op een openlijk debat, het gaat over hun geld.
 
Ale tof dat de subsidies voor deradicalisering gegaan zijn naar het wrappen van de de persoonlijke klerenkast van iemand met een zuiders tintje.
Het stond in de sterren geschreven dat ze geknoeid had met de subsidies, maar dit is toch wel een erg directe fraude. Gewoon een kleerkast in haar slaapzaal laten zetten op de factuur van haar firma. Eigenlijk verbaast het mij allemaal nog maar weinig, ik ben het ondertussen al gewoon van linkse wereldverbeteraars.
 
Klopt, maar je kunt hem er nu ook niet van beschuldigen krachtdadig op te treden hé.

Subsidies gebruiken om zichzelf te verrijken. Al was het maar die 3k alleen dat is al verwerpelijk.
Als volksvertegenwoordiger is dat onvergefelijk. Iemand dan enkel maar schorsen is gewoon een zeer zwak signaal, of zelfs gewoon geen signaal.

:sarcastic:

Ik weet dat sommigen hier groot fan zijn van rieken en fakkels, maar iemand schorsen in afwachting van een onderzoek is nochtans gewoon de correcte actie hoor, punt aan de lijn. Dat onderzoek is nu min of meer afgerond blijkbaar en de resultaten zijn niet fraai, dus ge moogt zeker zijn dat Egbert Lachaert zeer snel uitleg zal komen geven en dat er verdere acties zullen volgen.

Dit is een beetje schieten om te schieten, nogal goedkoop imo.
 
Eigenlijk de schuld van ons allemaal hé. Het is immers het overheidsbeslag op ons loon en aankopen dat die subsidies in de eerste plaats mogelijk maakten!
 
:sarcastic:

Ik weet dat sommigen hier groot fan zijn van rieken en fakkels, maar iemand schorsen in afwachting van een onderzoek is nochtans gewoon de correcte actie hoor, punt aan de lijn. Dat onderzoek is nu min of meer afgerond blijkbaar en de resultaten zijn niet fraai, dus ge moogt zeker zijn dat Egbert Lachaert zeer snel uitleg zal komen geven en dat er verdere acties zullen volgen.

Dit is een beetje schieten om te schieten, nogal goedkoop imo.
Nu is het wachten tot iemand over witte puntkappen begint.
 
Eerst de halve onschuld spelen en dan die mails die uitkomen, het is een schoon ding.
 
Ach, precies of de hoge mannen daar van wakker liggen. De volgende verkiezingen zijn pas over een paar jaar en dan is het domme proletariaat dat al lang vergeten en kunnen we een ander wit of bruin konijn uit onze mouw schudden om ons opnieuw van onze meest sympathieke kant te laten zien.

20yuxe.jpg
 
Ik ben even benieuwd naar naar de mensen die Sihame kapot willen.
 

Rusland die effe de Navo verdediging uittest.

Vandaag Navo ontmantelen = morgen brood kopen met de de Russische Roebel als nieuwe munt.
 
Terug
Bovenaan