Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stills van films zijn ook een genre op zich. Als challenge "Leg je favoriete filmscène vast" is ook wel een leuke.*Kom ik hier net een IG account tegen "Accidental Wes Anderson" dat had nog een leuk thema geweest voor de foto challenge!
Ik heb daar zelfs een boek van.Kom ik hier net een IG account tegen "Accidental Wes Anderson" dat had nog een leuk thema geweest voor de foto challenge!

Je kan altijd een duur toestel lenen voor een dag bij Kamera Express? Maar dat kost meestal wel een vijftigtal euro ...Gisteren foto's gaan nemen in een zaak hier, toch echt wel wat moeilijkheden gehad.
Was er best donker en enkele shot's moesten met snellere sluitertijd (beweging). Softboxes wel mee maar te weinig stopcontacten.
En flits (zelfs in direct) vind ik toch echt wel lelijk.
Plus met die snelle sluitertijd zit ge dan met het feit dat uwe sluiter te snel is en bovenste stuk van uw foto zwart is.
Iso op zijn hoogst moeten zetten (6400 voor mijn EOS 1300D). Maar erg veel ruis die via lightroom ook zichtbaar bleef.
Op zo een momenten vloek ik wel al es dat ik geen duurder toestel heb.
Je kan altijd een duur toestel lenen voor een dag bij Kamera Express? Maar dat kost meestal wel een vijftigtal euro ...
Dat is waar, maar de technologie gaat wel hard de laatste tijd en met een recente body heb je een veel aangenamere ruis op een hoog ISO-niveau. De aanschaf van zo'n toestel is ook wel stevig, maar bij Kamera Express kan je die ook voor twee jaar leasen en dan pas afkopen aan 5% van de totale waarde. En is natuurlijk wel interessant als je nood hebt aan een high-endtoestel maar je wil niet meteen een smak geld neerleggen. Als je het in bijberoep doet en je hebt regelmatig opdrachten, verlies je daar ook niet teveel geld mee per maand.Zelfs een spiksplinternieuw toestel kan het moeilijk hebben in moeilijke omstandigheden hoor. Alle beetjes helpen natuurlijk he moderne sensor, snelle primes en IBIS maar als de SNR te laag is, is het gewoon erg moeilijk om een degelijke foto te nemen.
Het is op straat te doen hehet bos

Ik moest de straat oversteken?Het is op straat te doen he![]()

Ik had al wat zien passeren op Insta. Knap! Fraaie color toning.
Ik had al wat zien passeren op Insta. Knap! Fraaie color toning.

Gisteren foto's gaan nemen in een zaak hier, toch echt wel wat moeilijkheden gehad.
Was er best donker en enkele shot's moesten met snellere sluitertijd (beweging). Softboxes wel mee maar te weinig stopcontacten.
En flits (zelfs in direct) vind ik toch echt wel lelijk.
Plus met die snelle sluitertijd zit ge dan met het feit dat uwe sluiter te snel is en bovenste stuk van uw foto zwart is.
Iso op zijn hoogst moeten zetten (6400 voor mijn EOS 1300D). Maar erg veel ruis die via lightroom ook zichtbaar bleef.
Op zo een momenten vloek ik wel al es dat ik geen duurder toestel heb.
Ik gebruik vaak mijn opzetflitsers in een softbox.
Je hebt van die adapters met een swivel en bowens fitting waarmee je makkelijk uw softboxen vanuit de studio kan meepakken.
Gewoon zender/ontvanger op uw flitser aansluiten.
Zoiets: https://www.fotokonijnenberg.be/jinbei-et-2-bowens-adapter
Oh damn das ook wel handig eigenlijk ja.
Draagbaar, zonder stopcontact en zacht licht van de softbox. Is één flits/box dan vaak genoeg?