Vrijdag langsgeweest, inderdaad grappig als 20 man rond 1 model staat te fotograferen

Wel zeer interessante presentaties kunnen volgen. Alex Pansier

, wat een pracht foto's maakt die man; of Max Pinckers over zijn foto journalistiek in Noord-Korea was ook zeer interessant.
Daarnaast natuurlijk enkele toestellen en lenzen eens vastgehad. Alhoewel ik eerder denk nog eens naar een Kamera Express ofzo te gaan om alle toestellen tegelijk naast elkaar te kunnen leggen. Het heeft mij daar wel weer doen twijfelen om naar FF te gaan. Pfff, dat is toch opeens een gewicht in je hand als je van een a6000 komt, de grip daarentegen is dan wel weer veel beter. Dus ik zou bijna neigen naar een a6600; of een a7c met een extra grip aan. Maar mijn hart verlangt dan weer naar de a7 iii.
Alhoewel de andere merken ook weer mooie toestellen hebben. De eeuwige twijfel
Eerste keer over Matt Stuart gehoord dankzij jou, maar wat een hilarische foto's maakt die. Bij een paar echt luidop moeten lachen. Hoe je zoiets soms kan vangen moet je veel geduld, planning, tijd en geluk voor hebben.
Edit: Nog specialer als ik zojuist lees dat hij analoog werkt.
Nu lees ik ook dat hij met Leica werkt. Ik vroeg mij altijd af wat er zo speciaal is aan een Leica? Is dat meer een gevoel dat er achter zit of zijn die effectief zoveel beter?