Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zondag is een mooie bokeh dag. Als je toch wat regenbolletjes wilt.Idem. Dit weekend es werk van maken![]()

Ja, voor de prijzen was het strenger.Ik lees nu trouwens pas dat de foto hiervoor max. 6 maanden oud mag zijn. Dus minder streng dan vorige maand met de prijzen, toen het in de maand zelf getrokken mocht worden?
Jammer! En niets van de voorbije zes maanden?Vandaag een idee op gedaan maar geen tijd meer gevonden. Ik zal dus niets inleveren. Mss ga ik het buiten de challenge gewoon proberen maken. Ben wel benieuwd naar de andere creatievelingen.
Zou dan eerder opteren voor 1 challenge per 2 maanden. Een maand lijkt lang, maar met werk en gezinsleven vliegt dat zo voorbij.Maar 5 inzendingen trouwens. Enkele dagen verlengen of wat gaan we doen?
Of we zouden ook naar 1 challenge per 2 maanden kunnen gaan want 1 per maand is mss gewoon teveel?
Edit: Of een pauze voor een maand of 2.
Wat denken jullie?
Zou dan eerder opteren voor 1 challenge per 2 maanden. Een maand lijkt lang, maar met werk en gezinsleven vliegt dat zo voorbij.
Maar 5 inzendingen trouwens.
Mij maakt het allemaal niet zoveel uit. 5 is ook al prima en de volgende mag gerust om de x-aantal maanden, maar elke maand kan ook. Je gaat nu eenmaal niet iedereen kunnen plezieren en met momenten heeft het privéleven de bovenhand.