Uitdaging Foto Uitdaging | Mei | Bokeh

Oei dat is hier een korte maand deze keer. Sebiet misschien al eens een toertje doen.
 
Quasi perfect licht op dit moment. #dankbaar #vrouwmaftindezetel #duveltjeskoudvoorsebiet #klotevliegen
 
Ik lees nu trouwens pas dat de foto hiervoor max. 6 maanden oud mag zijn. Dus minder streng dan vorige maand met de prijzen, toen het in de maand zelf getrokken mocht worden?
 
Vandaag een idee op gedaan maar geen tijd meer gevonden. Ik zal dus niets inleveren 😢. Mss ga ik het buiten de challenge gewoon proberen maken. Ben wel benieuwd naar de andere creatievelingen.
 
Vandaag een idee op gedaan maar geen tijd meer gevonden. Ik zal dus niets inleveren 😢. Mss ga ik het buiten de challenge gewoon proberen maken. Ben wel benieuwd naar de andere creatievelingen.
Jammer! En niets van de voorbije zes maanden?
 
Maar 5 inzendingen trouwens. Enkele dagen verlengen of wat gaan we doen?

Of we zouden ook naar 1 challenge per 2 maanden kunnen gaan want 1 per maand is mss gewoon teveel?

Edit: Of een pauze voor een maand of 2.

Wat denken jullie?
 
Laatst bewerkt:
Maar 5 inzendingen trouwens. Enkele dagen verlengen of wat gaan we doen?

Of we zouden ook naar 1 challenge per 2 maanden kunnen gaan want 1 per maand is mss gewoon teveel?

Edit: Of een pauze voor een maand of 2.

Wat denken jullie?
Zou dan eerder opteren voor 1 challenge per 2 maanden. Een maand lijkt lang, maar met werk en gezinsleven vliegt dat zo voorbij.
 
Zou dan eerder opteren voor 1 challenge per 2 maanden. Een maand lijkt lang, maar met werk en gezinsleven vliegt dat zo voorbij.

En dit was dan nog een zeer korte maand. Stond maar online half Mei.

Maar 5 inzendingen trouwens.

Mja heb hier ook niets, gezinsleven neemt even de bovenhand. Heb wel wat macro gedaan in de tuin maar dat wou ik niet inzenden.

We zijn hier met iets te weinig vrees ik om elke maand consistent een goed aantal deelnemers te halen. Plus fotografie mag niet aan gaan voelen als een verplichte school opdracht vind ik dus durf ik al eens te skippen.
 
Ik heb nu niets, omdat ik de opdracht veel te moeilijk vind om met een doorsnee smartphone uit te kunnen voeren als je echt geen hol kent van fotografie. 🤷🏼
 
Mij maakt het allemaal niet zoveel uit. 5 is ook al prima en de volgende mag gerust om de x-aantal maanden, maar elke maand kan ook. Je gaat nu eenmaal niet iedereen kunnen plezieren en met momenten heeft het privéleven de bovenhand.

En misschien nog belangrijker, we hebben ook het standaard fotografie topic waar je vrij blijvend foto's kan posten en kritiek mag uiten, zonder deadline of thema's!
 
Terug
Bovenaan