Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

Tip voor mensen die hem kopen in de Microsoft store. Koop hem op de Ijslandse site(geen vpn oid nodig). 62euro voor de duurste versie.
Bij adres laat je het land op Ijsland staan en bij postcode vul je 123 in.
Ging anders gewoon tot volgende week wachten maar 2euro meer betalen voor de premium is mooi meegenomen. :P
Bezig met installen nu :D

maar ffs. Plaats gemaakt op een derde drive. daar laten installen. windows store vùlt die drive voor de install, en zegt dan dat er geen plaats op is...

refund gevraagd dan maar. als het in orde komt, via steam kopen. daar hebt ge veel meer controle over uw installs.

Ge koopt Live Gold voor een periode en kunt dan upgraden naar Game Pass Ultimate voor een euro.
Dit verlengt dan naargelang de lengte van Uw Gold abonnement.
Dus als ge 3 jaar Gold koopt kunt ge die upgraden voor 1 euro naar 3 jaar Ultimate.
3 jaar is het maximum dat mogelijk is normaal, zo heb ik het vorig jaar toch kunnen doen.
Zou dit ook werken als je dit al eens gedaan hebt en je abbo laat aflopen eerst?

Zou dit ook werken als je dit al eens gedaan hebt en je abbo laat aflopen eerst?
Zelf geen ervaring mee aangezien ik vorig jaar meteen die 3 jaar upgrade gepakt heb.
Ik zou op gevoel denken van wel als je het abo inderdaad laat aflopen, maar ik durf het niet zeker te zeggen.

Een google search lijkt hetzelfde te bevestigen.

Let op. Dit werkt alleen wanneer je momenteel geen actief Game Pass Ultimate-abonnement hebt. Laat dit eerst aflopen voordat je met het stappenplan begint. Het is ook niet mogelijk om je abonnement met meer dan 36 maanden te verlengen. Heb je bijvoorbeeld nog een Xbox Live Gold-abonnement voor vier maanden dan zal je slechts 24 maanden kunnen toevoegen. Een andere optie is wachten totdat het Xbox Live Gold-abonnement is afgelopen, zodat je optimaal kan profiteren.

Krijg steeds crashes hier.
Paar keer de intro races al moeten doen maar nu toch daar voorbij geraakt.

in admin mode laten draaien maar nog steeds crashes. Voorlopig verder wat dingen testen en hopen dat het niet meer crashed als mijn anti-virus uitstaat.

maar ffs. Plaats gemaakt op een derde drive. daar laten installen. windows store vùlt die drive voor de install, en zegt dan dat er geen plaats op is...

refund gevraagd dan maar. als het in orde komt, via steam kopen. daar hebt ge veel meer controle over uw installs.
Ik heb het via de Xbox pc app gedownload. Alles werkt perfect, heb enkel eerst mijn GPU drivers moeten updaten omdat het anders niet wou starten.

Premium addon gekocht voor 29 euro via ijsland, we kunnen ook driven si ^^

Laatst bewerkt:
ahja zo, de gewone via gamepass en premium om nu al te kunnen spelen. Dacht ff premium volledig voor 29€ :eek:

Bah, geen paypal betaaloptie, daar gaat mijn mogelijkheid om het te kopen

Sinds deze morgen gekast, toch wel wat minpunjes;

- 1x CTD
- Rendering distance is vreselijk (ultra preset)
- Bij verlies van online connectie, wat redelijk vaak gebeurd, staat je wagen ineens stil. Leuk als je net een speed zone/trap aan het doen bent.
- Seasonal challenges zijn nu met car restrictions, wat vlak na launch bijna niet te doen is...
- Forzathon shop wil niet laden
- Limit breaker game van Horizon Arcade duurt veel te lang.

Wat een game!! Rijdt zalig, ziet er fantastisch uit en het is mega-uitgebreid. Beste game op XSX tot nu toe zonder twijfel.

Terug
Bovenaan