Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

Ik ben teleurgesteld ,alles is bijna copy-paste van de vorige games ,enige wat er nieuw is is de map zelf en een paar nieuwe wagens ,ze hebben zelfs het moeite niet gedaan om nieuwe velgen toe te voegen. :headshake:
Heb er nog niet naar gekeken maar als ze alle velgen overgenomen hebben zijn dat er meer dan de vorige in het begin had. Meestal worden er mid-life wel wat toegevoegd.
Het is idd allemaal meer van hetzelfde maar tegelijkertijd toch steengoed.
Welke veranderingen had je graag gezien dan?

Ondertussen een paar uurtjes erin zitten.
Het heeft inderdaad zo goed als alles overgenomen van FH4. Persoonlijk had ik liever de Wheelspins zien veranderen (geen kleren meer erin steken) maar soit, het is nog steeds een dijk van een racegame.

Ik speel hem op Xbox series X met Performance Mode. De 30 fps in Quality Mode speelt minder soepel en Ray Tracing zit toch alleen maar in ForzaVista (foto-modus aan u huis). Verder zie ik weinig kwaliteitsverschil tussen de 2.

Meer dan 1 miljoen spelers nog voor de game officieel gereleased is.

😳
da's eigenlijk gewoon belachelijk he.
deze game is af, ondanks een paar bugs. die paar dagen gaan het verschil niet maken.
ze verkopen het als "premium edition heeft early acces", maar eigenlijk is het gewoon dat de gewone editie "late acces" heeft. met als resultaat dat de meeste gamers de versie van 100€ gaan kopen ipv die van 70€.
dus meer dan 30€ extra winst gewoon door die tactiek.

en uiteraard is het onze eigen fout (ik dus ook ;)) dat we allemaal die premium editie gewoon gekocht hebben.

deze game is af, ondanks een paar bugs. die paar dagen gaan het verschil niet maken.
ze verkopen het als "premium edition heeft early acces", maar eigenlijk is het gewoon dat de gewone editie "late acces" heeft. met als resultaat dat de meeste gamers de versie van 100€ gaan kopen ipv die van 70€.

en uiteraard is het onze eigen fout (ik dus ook ;)) dat we allemaal die premium editie gewoon gekocht hebben.
Je krijgt er ook wel dingen voor natuurlijk.
De meeste zullen heus geen 100 euro betaald hebben, veel die gewoon de addon los gekocht hebben met gamepass.
En dan nog eens met de truck via ijsland kwam dit op 28 euro.

Forza Horizon 5 Expansion One
Forza Horizon 5 Expansion Two
Forza Horizon 5 Car Pass
Forza Horizon 5 VIP Membership
Forza Horizon 5 Welcome Pack

In game krijg je dan bv gratis huizen met die welcome pack.

Goh ja, heb er ook de volle 100€ voor betaald maar mij komt het perfect uit dat ik het nu kan spelen aangezien ik t.e.m. maandag thuis zit. Als je de expansions appart zou kopen kom je toch duurder uit en dit is een game die uiteindelijk wel de moeite is.

Eigenlijk niet, 28 euro + 1 euro voor gamepass...

Nuja mijn laatste FH was de 3 geloof ik op de xbox, dus ik geniet weldegelijk van de deze ook de locatie Mexico is zeer nice en gfx zijn gewoon top.

Hoe werkt die truc met de game pass eigenlijk?
Ik heb gamepass geactiveerd, maar daar zit Forza niet inbegrepen in? Dus snap de truc niet zo goed zoals hierboven reeds gemeld?

Forza komt op gamepass op 9/11 (dit is de normale release).
Als je de premium pass koopt voor 28euro dan kan kan je nu al spelen.

Als je het vanuit de IJslandse microsoft store koopt dan komt het goedkoper uit namelijk 28euro voor de premium pass.

Forza komt op gamepass op 9/11 (dit is de normale release).
Als je de premium pass koopt voor 28euro dan kan kan je nu al spelen.
ok had het ook juist door.
Maar zou je het spel dan nog kunnen spelen als uw gamepass abonnement stopt? (als je de premium upgrade gekocht hebt)

ok had het ook juist door.
Maar zou je het spel dan nog kunnen spelen als uw gamepass abonnement stopt? (als je de premium upgrade gekocht hebt)
Ik denk het niet.
Of als ze de game verwijderen vanuit de gamepass lijst dan ben je die premium upgrade ook kwijt.

ik snap niet why mensen hier nog 100 euro aan geven
koop gewoon die game pass ... zelfs ik ben onlangst overstag moeten gaan en je kan mij waarschijnlijk wel een ps fanboy noemen :)
maar ik wil age of empires 4 en football manager spelen, uiteindelijk heb ik maar 110 euro betaald voor 3 jaar ultimate ..

100 euro betalen voor een spel 4 dagen vroeger te spelen ... en dan maar klagen over preorder voordelen etc :')

Laatst bewerkt:
koop gewoon die game pass ... zelfs ik ben onlangst overstag moeten gaan en je kan mij waarschijnlijk wel een ps fanboy noemen :)
maar ik wil age of empires 4 en football manager spelen, uiteindelijk heb ik maar 110 euro betaald voor 3 jaar ultimate ..

100 euro betalen voor een spel 4 dagen vroeger te spelen ... en dan maar klagen over preorder voordelen etc :')
Ik snap het concept van gamepass volledig en vind dit super, maar ik ben een zeeeer casual gamer. Voor 1 game eens om de week ofzo paar uur te spelen, is gamepass dan weer te duur (voor mij)

Zonder de info van de ijslandse store had ik 60 of 70 betaald binnen een paar dagen, en dan bij de dlcs nog eens 30.

Ik heb al een paar jaar psplus, en meer dan de gratis games claimen doe ik daar de laatste tijd niet meer mee. En gezien het meer en meer bucht is zal ik dat ook niet meer verlengen denk ik

Omdat ik enkel Forza zal spelen op pc en verder speel ik al de rest op PS5. FH4 heb ik via 3 maand gratis Gamepass gespeeld, zonder uitbreidingen, dus eenmaal gamepass afgelopen gedaan met gamen.

Eventjes ter verduidelijking. Kan je met game pass alle nieuwe microsoft games op release datum spelen? Bij PS plus is dat toch gewoon random kwa datum, niet?

Eventjes ter verduidelijking. Kan je met game pass alle nieuwe microsoft games op release datum spelen? Bij PS plus is dat toch gewoon random kwa datum, niet?
Alle first-party games komen op Game Pass op dag van de release.

Alle first-party games komen op Game Pass op dag van de release.
Good to know! Ah wacht first party.. :D Ik koop mss 4 tripple A games op een jaar en de meeste zijn niet eens xbox gerelateerd. -.-

No offense maar gewoon pc gamer hier, met nen console in huis als het echt "nodig"(exclusive) is.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan