Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

Ik kan blijkbaar ook niet op horizon life. Heb nog maar een paar uur gespeeld gisteren en eergisteren en er toen zelfs niet opgelet, dacht dat het "auto online" was. Maar kan dus ook aan het algemeen issue liggen?

Die melding dat je netwerk weg zou zijn en je moet terugkeren naar free roam, terwijl er helemaal niets aan de hand is met mijn verbinding,werkt wel serieus op mijn systeem...
Mocht dat nu gewoon een icoontje zijn ipv die vervelende timers die constant opnieuw aftelt.

Maar wel een geweldig spel, heel mooie graphics, goede verhouding ook tussen ingame geluiden en de music score.
Ik vind die battle royal eigenlijk ook leuk gedaan.
Is geleden van de release van de eerste project cars dat ik nog eens een hele avond zitten racen heb, en denk dat mijn verlengd weekend
ook verderzetting zal zijn :)

Maar kan er mij eens iemand uitleggen wat de club precies inhoud of oplevert?
Ik ben BGBE gejoined en zie die club ingame, maar het is me niet duidelijk wat je ermee doet ingame?
Geeft dat bepaald perks? Of is het enkel zo dat wanneer iemand andere spelers zoekt voor een coop dat hij eerst zoekt tussen andere club members of iets dergelijks?

Gisteren ook mee begonnen, maar het zal eerder iets voor tussendoor zijn nu dat Battlefield 2042 gaat uitkomen :)

Het ziet er visueel goed uit, vooral veel kleurrijker dan zijn voorganger. Maar op vlak van "game" is het mij te veel een copy-paste van Horizon 4. Ik heb meestal niet de indruk dat ik een nieuw spel aan het spelen ben. Eerder een DLC van FH4 en daar ben ik nog maar net doorheen.

Op zich is het natuurlijk een topspel en zeker een aanrader voor wie nog geen eerdere Forza Horizon gespeeld heeft (of waarbij het wat langer geleden is dan bij mij).

@Fryto zijn post is ook wat ik er van vindt. De handling van de auto's vindt ik ietwat raar. Precies of ze zweven over de weg.

gisteren een paar keer voor gehad dat mijn wagen gewoon ineens stopte. geen melding of niks, gewoon van 300+ naar 0 instant.

Hier ook al tegengekomen.

Ik blijf hem wel spelen maar hoop dat nummer 6 weleens vernieuwender wordt op een of andere manier

Net ook wat gespeeld, eerst nog 30-40 min moeten downloaden natuurlijk.
Speelt voor mij hetzelfde als de 4, wat geen slecht ding is natuurlijk.

Alleen die storm… als je daarbinnen rijdt is dat opeens van de ene op het andere moment een oranje filter ervoor. Had precies niet gemoeten.
Maar net zoals FH4 zal ik dat wel geregeld tussendoor eens oppakken.
Ben nog druk met Kena op de PS5 atm, heb nog Little nightmare 2, Biomutant en Cyberpunk 2077 liggen die ik nog eens wil spelen.

gisteren een paar keer voor gehad dat mijn wagen gewoon ineens stopte. geen melding of niks, gewoon van 300+ naar 0 instant.
Zelfde hier. Ook dat soms de gas een milliseconde lijkt weg te vallen terwijl je niks lost. Enige optie voor mij is dan van auto veranderen.

Wat mij soms stoort, en de vorige had dat ook, er is een sprong en bij het landen is het precies enkel mijn auto die enorm veel trager is.
Maar het is soms bij bepaalde races dat het precies geen fluit uitmaakt wat ik doe, winnen gaat niet.

Wat mij soms stoort, en de vorige had dat ook, er is een sprong en bij het landen is het precies enkel mijn auto die enorm veel trager is.
Maar het is soms bij bepaalde races dat het precies geen fluit uitmaakt wat ik doe, winnen gaat niet.

Dat van dat niet kunnen winnen heb ik ook, tot mijn zoon dan eens overpakt, de moeilijkheid een standje of 2 hoger zet en dan makkelijk wint. Het ligt meestal niet aan het spel maar aan het manneke aan de knoppekes.

Dat van dat niet kunnen winnen heb ik ook, tot mijn zoon dan eens overpakt, de moeilijkheid een standje of 2 hoger zet en dan makkelijk wint. Het ligt meestal niet aan het spel maar aan het manneke aan de knoppekes.
Not really want ik win 95% van de races vrij vlot op expert. Zit gewoon af en toe een race tussen die precies absoluut niet te winnen valt terwijl ik geen fouten maak. Precies alsof ik die voorsprong van de starting grid niet meer kan goedmaken.

Not really want ik win 95% van de races vrij vlot op expert. Zit gewoon af en toe een race tussen die precies absoluut niet te winnen valt terwijl ik geen fouten maak. Precies alsof ik die voorsprong van de starting grid niet meer kan goedmaken.
Hij wint ook bijna alles op expert, ik kreeg in forza 4 regelmatig de opmerking om mijn niveau lager te zetten omdat het weer even geleden was dat ik gewonnen had. :scream:

Op de 5 nog niet genoeg kunnen spelen dus weet ik niet of die "feature" er nog in zit.

Ik speel ook gewoon op expert en tot hiertoe nog maar 1 race de moeilijkheid moeten verlagen omdat het anders niet haalbaar was (van de V10 verhaallijn waar je met de Jesko tegen de Veyron moet racen).

Ik vind het net goed dat niet elke race gewonnen kan worden.
Als je de uitkomst zl kent op voorhand is er niks aan

Ik vind het net goed dat niet elke race gewonnen kan worden.
Als je de uitkomst zl kent op voorhand is er niks aan
Mijn punt is gewoon dat het niet spannend is want ik kom gewoon geen centimeter dichter ook al rij ik de perfecte race.
Gewoon een vreemd gevoel, had het bij de vorige ook bij heel specifieke races.

Ondertussen ook al een paar wheelspins gekregen die niet verschijnen...
Ik speel op above average moeilijkheidsgraad en soms het gevoel dat de AI perfect rijd tot de laatste km voor de finish. Alsof die opeens allemaal 10km per uur minder rijden.

Terug
Bovenaan