Forza Horizon 5

Racing PC XBOX Forza Horizon 5

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
fh5.png


release: 9 november 2021
genre: racing, open-world
dev: Playground Games

Forza Horizon Mexico.

Players will get the chance to traverse some of the most diverse landscapes ever seen in a Forza Horizon title including a living desert, a dense jungle, and an active volcano in an authentic and vibrant depiction of Mexico.

Each of the eleven biomes found on the new map will be uniquely affected by the change in seasons. So that means if you’re deep in the jungle during spring, expect heavy rainfall, but during the dry season you’ll be able to access and explore areas you can’t reach any other time. No two seasons will ever be the same.

 
Zucht. Had gehoopt op Japan deze keer. En teveel off-road naar mijn goesting. Hopelijk zit er toch redelijk wat asfalt en bochtenwerk in.
 
Enige game waar ik jaloers voor ben op Microsoft
Jaloers niet maar zou idd wel leuk zijn moest die multi platform zijn. Maar ja, laat Microsoft ook maar eens een goede exclusive hebben 😋
FH4 heb ik op pc gespeeld, deze waarschijnlijk ook wel dan.
 
Dan zit er zooooo enorm veel detail in, met modder dirt en what ever. Maar die autootjes blijven glimmen alsof ze net uit de showroom rollen.
 
Nu hopen dat de map 4-5 keer groter is dan FH4 want daar ging je in een paar minuten van de ene naar de andere kant van de map.
 
Ben niet zo onder de indruk tbh.
Uiteraard wel mooie game, maar dat was de 3 en 4 ook.
Zie op zich niet veel nieuwigheden.

+ puntje => rechts rijden!

Wss toch wel kopen :)
 
Zucht. Had gehoopt op Japan deze keer. En teveel off-road naar mijn goesting. Hopelijk zit er toch redelijk wat asfalt en bochtenwerk in.
Dit is het gevoel dat ik heb sinds de eerste Horizon.

Enorm knap spel maar liever de gewone Forza spelen.
 
Niet hetzelfde en dat weet je.

Motorsport is circuitracen, Horizon is openworld.
Dat weet ik, net daarom. Je zei dat je er teveel off-road inzit en je meer asfalt en bochtenwerk wilt, daar heb je dan Motorsport voor.

Ik heb FM7 en FH4 beide en FH4 volledig uitgespeeld maar FM7 heb ik het zelf opgegeven voor de helft van de game, veel saaier dan Horizon.
 
Voor dit spel alleen twijfel ik al om een xbox te halen. Ziet er fantastisch uit.
 
Terug
Bovenaan