Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gisteren een paar keer voor gehad dat mijn wagen gewoon ineens stopte. geen melding of niks, gewoon van 300+ naar 0 instant.
Hier hetzelfde, pc versie, dacht al dat ik niet de enigste zou zijn.gisteren een paar keer voor gehad dat mijn wagen gewoon ineens stopte. geen melding of niks, gewoon van 300+ naar 0 instant.
Zelfde hier. Ook dat soms de gas een milliseconde lijkt weg te vallen terwijl je niks lost. Enige optie voor mij is dan van auto veranderen.gisteren een paar keer voor gehad dat mijn wagen gewoon ineens stopte. geen melding of niks, gewoon van 300+ naar 0 instant.
Wat mij soms stoort, en de vorige had dat ook, er is een sprong en bij het landen is het precies enkel mijn auto die enorm veel trager is.
Maar het is soms bij bepaalde races dat het precies geen fluit uitmaakt wat ik doe, winnen gaat niet.
Not really want ik win 95% van de races vrij vlot op expert. Zit gewoon af en toe een race tussen die precies absoluut niet te winnen valt terwijl ik geen fouten maak. Precies alsof ik die voorsprong van de starting grid niet meer kan goedmaken.Dat van dat niet kunnen winnen heb ik ook, tot mijn zoon dan eens overpakt, de moeilijkheid een standje of 2 hoger zet en dan makkelijk wint. Het ligt meestal niet aan het spel maar aan het manneke aan de knoppekes.
Hij wint ook bijna alles op expert, ik kreeg in forza 4 regelmatig de opmerking om mijn niveau lager te zetten omdat het weer even geleden was dat ik gewonnen had.Not really want ik win 95% van de races vrij vlot op expert. Zit gewoon af en toe een race tussen die precies absoluut niet te winnen valt terwijl ik geen fouten maak. Precies alsof ik die voorsprong van de starting grid niet meer kan goedmaken.
Ik vind het net goed dat niet elke race gewonnen kan worden.Not really want ik win 95% van de races vrij vlot op expert. Zit gewoon af en toe een race tussen die precies absoluut niet te winnen valt terwijl ik geen fouten maak. Precies alsof ik die voorsprong van de starting grid niet meer kan goedmaken.
Mijn punt is gewoon dat het niet spannend is want ik kom gewoon geen centimeter dichter ook al rij ik de perfecte race.Ik vind het net goed dat niet elke race gewonnen kan worden.
Als je de uitkomst zl kent op voorhand is er niks aan