Forza Horizon 5

Racing PC XBOX Forza Horizon 5

Ja zie nu net dat de gamepass versie Forza is later gezet? - nl 08/11, ik zag dat tot vorige week toch ook op first day release staan?
Of ben ik verkeerd.

Edit: ah ok 05/11 is pre-release voor pre orders.

Screenshot-1.jpg
 
Mogelijk vandaag positief resultaat voor Covid. Hoe geraak ik aan die pre release dat ik dit weekend iets om handen heb -.-
 
Ik wil ook!!! Enigste probleem is dat binnen 2 weken BF2042 ook uitkomt en ik niet graag 2 games door elkaar speel....keuzestress :headshake:
 
Deze week gpu aangeschaft en straks fh5 al eens pre-downloaden.
Ook bf2042 pre-order geplaatst.
Zijn 2 compleet verschillende games dus is nog wel te doen om ze door elkaar te spelen. Zal afhangen van de goesting van de dag.
Maar fh5 ziet er wel bangelijk uit, krijgt ook overal topreviews deze ochtend.
 


ik wil hem kopen voor PC, maar ik maak mij zorgen of ik hem ga kunnen spelen. Windows 11 kan ik niet installeren, want mijn processor (Intel(R) Core(TM) i5-4670K) is verouderd
 
Ik wil hem kopen voor PC, maar ik maak mij zorgen of ik hem ga kunnen spelen. Windows 11 kan ik niet installeren, want mijn processor (Intel(R) Core(TM) i5-4670K) is verouderd
Minimum is een i5-4460 of een Ryzen 3 1200.
Aanbevolen is een i5-8400 of een Ryzen 5 1500X

Windows 11 wordt nergens vernoemd.
 
Een race game en een shooter kan je toch makkelijk afwisselen ?
t' Is niet omdat het totaal verschillende games zijn dat het afwisselen gemakkelijk maakt. Als ik een game zeer graag speel wil ik ook enkel die game spelen, als het dan 2 games zijn die ik zeer graag speel DAN wordt het moeilijk 😜
Beide games hebben wel een systeem van veel unlocks.
Idd! Beide hebben daily en weekly challenges dus zal sowieso veel tijd in beide kruipen.
 
Als ik via de MS Store FH5 koop kan ik het dan zowel op PC als op XB1 spelen?

Ik speel racegames liever in de zetel maar mijn pc heeft meer jus om de grafische praal te laten zien dus ben wat in dubio...
 
Als er iemand een club zoekt voor Horizon 5 :unsure:
Ziet er wel niet naar uit dat clubs meer waarde gaan bieden dan in Horizon 4.

9khf3Ww.jpg
 
Terug
Bovenaan