Forza Horizon 5

Racing PC XBOX Forza Horizon 5

Als er iemand een club zoekt voor Horizon 5 :unsure:
Ziet er wel niet naar uit dat clubs meer waarde gaan bieden dan in Horizon 4.

9khf3Ww.jpg
Ik ga zeker joinen , zit even zonder mijn series x.
Deze is net verkocht omdat ik de Halo Editie gekocht hebt.

Grts
 
Ga het morgen toch maar kopen denk ik. Wel eerst de drivers van mijn kaart eerst op de recentste zetten en nog wat oude games verwijderen.
 
Xbox game pass terug voor 1 euro per maand aangekocht tot februari 2022 kan ik is Forza 5 en Halo is goed uittesten
 
Tell us more!
Ge koopt Live Gold voor een periode en kunt dan upgraden naar Game Pass Ultimate voor een euro.
Dit verlengt dan naargelang de lengte van Uw Gold abonnement.
Dus als ge 3 jaar Gold koopt kunt ge die upgraden voor 1 euro naar 3 jaar Ultimate.
3 jaar is het maximum dat mogelijk is normaal, zo heb ik het vorig jaar toch kunnen doen.
 
Zit die premium Edition ook in de game pass ultimate?
Nee, maar ge kunt die wel kopen met 10% korting als ge gamepass hebt.
Kostte 44 euro dan dacht ik, ik kocht altijd die deluxe, vind toch de moeite wat ge krijgt zoals die VIP en car packs.
Is ook een spel wat ik jaren speel en die VIP pass bleef vroeger ook altijd geldig, dat was niet jaarlijks ofzo...
Ik heb die upgrade gedaan al enige tijd terug, maar kan vanavond pas spelen.
 
En? Trekt het op iets?
Forza Horizon is gewoon wat Need for Speed was 20 jaar geleden. That's all :p Die handling, die graphics, die setting, en speelt vlot weg :drool:

Ik speel nu met ps controller op PC, joysticks als stuur en gas, triggers om te schakelen, alle assists uit. (op Ultimate assist setting). Zalig gewoon.

 
Laatst bewerkt:
Nee, maar ge kunt die wel kopen met 10% korting als ge gamepass hebt.
Kostte 44 euro dan dacht ik, ik kocht altijd die deluxe, vind toch de moeite wat ge krijgt zoals die VIP en car packs.
Is ook een spel wat ik jaren speel en die VIP pass bleef vroeger ook altijd geldig, dat was niet jaarlijks ofzo...
Ik heb die upgrade gedaan al enige tijd terug, maar kan vanavond pas spelen.
Ok, dan ga ik het gewoon kopen. Enkel de premium edition is vanaf vandaag te spelen, de andere edities vanaf de 9de.
 
Tip voor mensen die hem kopen in de Microsoft store. Koop hem op de Ijslandse site(geen vpn oid nodig). 62euro voor de duurste versie.
Bij adres laat je het land op Ijsland staan en bij postcode vul je 123 in.
 
ja lap, 't wilt niet installeren. "not enough disk space", terwijl de drive waar ik het wil installeren meer dan 300g vrij heeft...
 
ja lap, 't wilt niet installeren. "not enough disk space", terwijl de drive waar ik het wil installeren meer dan 300g vrij heeft...
Bij Microsoft Store settings checken welke uwen default opslag folder is. Staat wrs op verkeerde drive ingesteld.
 
dat was niet het geval.
ik dacht voor de zekerheid nog eens heen en weer te switchen, maar nu krijg ik het niet meer op, omdat ik niet mag van "system", terwijl ik toch alle rechten heb (ook die instelling al gecheckt)...
 
Terug
Bovenaan