Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

jdK3wia.png

Ik wil dit spel ook, maar heb een PS :sad:
Eerste keer dat ik echt een xdoos zou willen voor een spel.

Heb het al een aantal uurtjes gespeeld. Ik heb het als deel van Game Pass op de PC.

Ik ben onder de indruk dat dit spel 99,99% van de tijd stabiel draait op 60FPS, op medium/hoog in 1080p ondanks dat mijn PC toch bijna zes jaar oud is en mijn trouwe GTX970 de nieuwste spellen minder en minder aankan. Echt een tof spel om eens een avond of twee per week te spelen, maar meer moet dat ook niet, anders zie ik me het snel(ler) beu worden. Speel het liefste solo, maar kan ik toch lid worden van de BG-club? Al is het maar om me in bepaalde challenges en races qua tijd eens met echte mensen te kunnen vergelijken. :unsure:

Alleen ben ik wel oerslecht in drifting. :sop:

Iemand van de pc spelers trouwens tips tegen de gigantische lagspikes? Mijn settings staan ver onder het niveau wat mijn pc aankan. Ondertussen al de developer driver getest. Na ongeveer een halfuurtje spelen worden de lagspikes echt enorm. Framedrops van 130-140fps naar ineens 50-60 voor een seconde. En zo constant ups and downs. Heb een 2070, pc is watergekoeld. cpu: 35 graden, videokaart 55 ofzo. Alle games draaien stabiel buiten forza :(

Ik heb het spel gewoon zelf de settings laten instellen, draait nu tussen de 70 à 80fps. Misschien dat ik er wat meer kan uithalen (FH4 was >100fps) maar speelt goed zo.
Ik heb een 5700xt met Ryzen 3700x, cpu +-55° en gpu +-75° luchtgekoeld.

Voor mij mocht het spel wat groter zijn. Heb al de races al gedaan maar ik wil nog meer spelen. Heb wel niet al die challenges op 3 sterren gereden. Zo gemotiveerd ben ik nu ook weer niet

Knappe screenshots!
Gisteren eindelijk de Eliminator gewonnen, de laatste race was echt stressen.
Nog 2 achievements te gaan, jammer dat hun seasonal activities nogal eens bugged zijn waardoor die achievement tot op heden onmogelijk is om te behalen.

Knappe screenshots!
Gisteren eindelijk de Eliminator gewonnen, de laatste race was echt stressen.
Nog 2 achievements te gaan, jammer dat hun seasonal activities nogal eens bugged zijn waardoor die achievement tot op heden onmogelijk is om te behalen.
Hoogste dat in de Eliminator al gehaald heb is 2de plaats.
Achievements moet ik er nog 8 doen, tot hiertoe heb ik er nog niet echt rekening mee gehouden maar ga ze ook eens proberen zoveel mogelijk af te werken. Momenteel ben ik bezig met de accolades, zit nu aan +700k.
Ik hoop dat ze nog iets gaan doen voor de gebugde treasure hunt seasonal, dat is het enigste dat mij momenteel weerhoud om de volle punten te kunnen behalen.

Ik heb the eliminator 1 keer gewonnen. En hoe dan ook... Ik was voor de accolade aan het gaan dat je tot de laatste fase in een Level 1 auto moest zitten. Ineens ook maar gewonnen :D (De enige keer so far)

Anyway, zou iemand mij een groot plezier willen doen. bij creative hub, photo galery even een deel foto's willen openen en liken? creator: koekatsjoe en je vind ze allemaal terug.

Heb nog niet lang een Xbox XS, kom van PS4. Als hier mensen zijn die wat samen willen racen moogt ge mij altijd toevoegen: Ocelot8623

Terug
Bovenaan