Forza Horizon 5

Racing PC XBOX Forza Horizon 5

Ben van Quality naar performance gegaan en dat lijkt de oplossing voormij als ik terug quality wissel en is weer langen laadtijden de game crashen de auto gewoon volledige stoppen als of hij tegen onzichtbare muur rijd ......
 
Ik mis precies gewoon een algemeen issue met Horizon Online...

als ik daar via mijn settings op klik gebeurd er niets. Friendlist gaat niet want ik zit niet online
Playground games gaat niet, want geen connectie met xbox live

Heb eens een eliminator gedaan, maar dan zag ik niemand rondrijden. Een convoy met een vriend lukte wel na veel gesukkel, en dan kwam ik plots wel in een race met random onliners (die dan nog russisch aan het lullen waren via micro :D )
Playground games werkt nu wel, eens zo'n King match gedaan maar zwaar bokken amai. Auto's die plots stoppen en 10m verder weer inladen, ...

Dus online spelen kan wel als ik zelf iets join, maar gewoon rondrijden met anderen op de map en friendslist zien, nooope
 
Ben van Quality naar performance gegaan en dat lijkt de oplossing voormij als ik terug quality wissel en is weer langen laadtijden de game crashen de auto gewoon volledige stoppen als of hij tegen onzichtbare muur rijd ......
Thx voor de tip. Geen crashes of lange laadtijden in performance mode, het probleem is dus quality mode.
 
Ik moet heel eerlijk zijn dat het spel mij niet kan boeien om te blijven spelen.
FH4 heb ik heel lang gespeeld, maar deze kan mij gewoon om één of andere reden precies niet meer boeien.. blij dat ik het via de gamepas genomen heb aan 1 euro :)

Mss had ik zelf liever gewoon terug een normale forza willen zien.
 
Ik moet heel eerlijk zijn dat het spel mij niet kan boeien om te blijven spelen.
FH4 heb ik heel lang gespeeld, maar deze kan mij gewoon om één of andere reden precies niet meer boeien.. blij dat ik het via de gamepas genomen heb aan 1 euro :)

Mss had ik zelf liever gewoon terug een normale forza willen zien.
Tis meer van hetzelfde he.
Ik ben wat teleurgesteld in het hoog aantal auto's die gewoon overgenomen zijn uit FH4.
Ik denk dat zelfs de helft van de barnfinds standaard auto's waren in FH4.
 
heb vandaag een patch van 2.5gb gedownload de game is nu terug normaal op performance mode geen lange laadtijden meer enzo .
Op Quality mode wil de game niet meer starten bij mij springt tijdens het laden telkens terug naar het dashboard.
 
Ik moet heel eerlijk zijn dat het spel mij niet kan boeien om te blijven spelen.
FH4 heb ik heel lang gespeeld, maar deze kan mij gewoon om één of andere reden precies niet meer boeien.. blij dat ik het via de gamepas genomen heb aan 1 euro :)

Mss had ik zelf liever gewoon terug een normale forza willen zien.
Als FH4 nog niet heel lang geleden is (bij mij van de zomer 2020) is het idd meer van hetzelfde.
Bij mezelf begin ik toch te merken dat ik er mij stilaan een beetje begin in te vervelen. De seasonels zijn meestal op 2 dagen gedaan, alle story missions zijn gedaan en daarnet ook alle PR-stunts 3 sterren bij gehaald. Ik moet enkel nog enkele dirt, baja en streetraces volledig afwerken en dan heb ik zo goed als alles gedaan. Enigste dat er dan nog over schiet zijn accolades.
 
Nog een aantal screenshots

hXl171K.png


rMJjXwH.png


hn7Hx4w.png


1LNUpxj.png


TTITUjr.png
 
Iemand soms een idee? Ik moet nog 1 accolade hebben bij Cross Country. Side by side.

Moet een UTV car hebben. heb 250+ auto's maar de auto wordt niet aangevinkt als ik hem track. Iemand een idee welke auto ik moet gebruiken?
 
Terug
Bovenaan