sluysen
Well-known member
Ik heb het al opgegeven... alle "fixes" die je online vind doen geen holOnline wil maar niet lukken bij mij. Iemand een goeie tip welke setting ik moet veranderen zodat dit geen problemen meer geeft?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het al opgegeven... alle "fixes" die je online vind doen geen holOnline wil maar niet lukken bij mij. Iemand een goeie tip welke setting ik moet veranderen zodat dit geen problemen meer geeft?
Dan ben ik toch niet alleen met deze problemen.Ik heb het al opgegeven... alle "fixes" die je online vind doen geen hol
Dan ben ik toch niet alleen met deze problemen.
Ik mis precies gewoon een algemeen issue met Horizon Online...![]()
Forza.net: The official home of Forza games
Official site for Forza Horizon and Forza Motorsport gamesforzamotorsport.net
)
Gisteren had ik dit ook ja.Ik heb de indruk dat de laadtijden een stuk langer zijn na de update (XSX). Iemand die dit nog ervaart?

Ja, same duurt echt lang.Ik heb de indruk dat de laadtijden een stuk langer zijn na de update (XSX). Iemand die dit nog ervaart?
Min of meer hetzelfde maar dan in een nieuwe setting.Is er veel veranderd tov fh4 ?. Zou deze zo graag spelen![]()
same over here op de xbox series x game spring tijdens het opstarten van de game ook veelal terug naar het dashbord soms moet 3 of keer proberen om de game opgestart te krijgen.Yup, na update is FH5 voor mij een pak trager geworden. Lange laadtijden na races en soms verlies van controller-input. Hun twitter staat vol met klachten na de update dus tzal weer wat wachten zijn op een nieuwe fix
en de verschillen tussen de seizoenen zijn "minder opvallend" dan in Engeland.Min of meer hetzelfde maar dan in een nieuwe setting.
Ja, idd. Tijdens de winter ligt er enkel sneeuw op de vulkaan. Bij het stormseizoen is er af en toe een zandstorm.en de verschillen tussen de seizoenen zijn "minder opvallend" dan in Engeland.