Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

Dan ben ik toch niet alleen met deze problemen.

Ik mis precies gewoon een algemeen issue met Horizon Online...

als ik daar via mijn settings op klik gebeurd er niets. Friendlist gaat niet want ik zit niet online
Playground games gaat niet, want geen connectie met xbox live

Heb eens een eliminator gedaan, maar dan zag ik niemand rondrijden. Een convoy met een vriend lukte wel na veel gesukkel, en dan kwam ik plots wel in een race met random onliners (die dan nog russisch aan het lullen waren via micro :D )

Bij FH5 ben ik alleen de single-player content aan het doen (ik blijf af van alles wat online is als de kameraden niet meespelen).
Jammer van de 2e auto in de festival playlist die ik niet kan vrijspelen zonder de extra online punten maar soit :)
Straks nog even genoeg sterren in 'spring-festival' halen. Normaal heb ik dan ook genoeg punten om de cover-auto van serie 1 te halen.

Ik moet hem nog installeren (wel op pc) maar heb idd een aantal nieuwe problemen gelezen op FB en Reddit met de nieuwe update.

Yup, na update is FH5 voor mij een pak trager geworden. Lange laadtijden na races en soms verlies van controller-input. Hun twitter staat vol met klachten na de update dus tzal weer wat wachten zijn op een nieuwe fix

Ik ga hout vasthouden maar heb vandaag geen problemen ondervonden. Horizon Arcade werkt nu zelfs zoals het hoort!

Yup, na update is FH5 voor mij een pak trager geworden. Lange laadtijden na races en soms verlies van controller-input. Hun twitter staat vol met klachten na de update dus tzal weer wat wachten zijn op een nieuwe fix
same over here op de xbox series x game spring tijdens het opstarten van de game ook veelal terug naar het dashbord soms moet 3 of keer proberen om de game opgestart te krijgen.

Gisteren had ik ineens dat het v seizoen ging veranderen. Bleef gewoon laden,afgezet en herstart....
Voor de rest nog niks tegengekomen.
Alleen cod speelt veel slechter na al die updates.

Ook eens opgestart via game pass, wat me opvalt is dat de wereld zo dood lijkt. In FH3 en 4 had je verkeer op de baan en ook een pak meer online spelers, nu ben ik op een paar uurtjes tijd misschien 3-4 spelers tegengekomen en de arcade events zit ik altijd solo te doen. Krijg ook regelmatig een popup met "low streaming bandwith" waarna er textures beginnen te verdwijnen, lost zichzelf meestal wel terug op na een paar minuten maar is toch irritant.

Terug
Bovenaan