Forza Horizon 5

Racing PC XBOX Forza Horizon 5

Voila, seasonal is weeral gedaan voor zo ver mogelijk en hierbij ook de 2 wagens staan in de garage.
Ook nog alle wagens aangeschaft die ik nog moest hebben, waaronder de Civic Coupe 2016 die enkel nog te krijgen is voor 20mil in de auction house. De enigste die ik nog met hebben moeten nog unlocked worden en dat zijn de 2 rewards van volgend seizoen en de laatste van de car pass.
 
CdhBa4Y.png


UFo2Tqs.png
 
FH3 nooit gespeeld dus ook de Hot Wheels DLC niet. Laat maar komen zou ik zeggen 😋 Al had ik het liever wel al komende week gehad.
 
Mai, dat zegt mij wel niet veel. Zo een magisch 3-delig zwevend eiland. Had liever iets realistischer gehad. On the bright side, eindelijk een nut voor die frikking sneeuwbanden :unsure:
 
Mai, dat zegt mij wel niet veel. Zo een magisch 3-delig zwevend eiland. Had liever iets realistischer gehad. On the bright side, eindelijk een nut voor die frikking sneeuwbanden :unsure:
Bwa, voor een realistische game moet je Horizon alleszins al niet spelen 😜
Persoonlijk is dit voor mij een leuke toevoeging tot toch wel de beste arcade racegame :)
Idem!!
 
Bwa, voor een realistische game moet je Horizon alleszins al niet spelen 😜

Idem!!
Goh nee, maar de base map is wel nog vrij okayish (en in 1 stuk). Liever iets gehad zoals Storm Island, maar de tweede DLC zal dan een realistische worden vermoed ik als we mogen voortgaan op vorige Horizons.
 
't Is hier anders maar stil 😋
Niemand die de Hot Wheels DLC aan het spelen is?
Ik moet enkel nog de Rivals er van doen en dan is die ook uit.
 
Terug
Bovenaan