Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sta nu eerst met RSCA met ne 532 .... ik weet niet goed welk een goede taktiek is lolHier ook fervent FM speler. Ben nu begonnen aan een game met Asker, in de 3de klasse van Noorwegen.
Hiervoor een game met Genk gehad waarmee ik in het 1ste seizoen kampioen werd.

Waarom zou je hem kopen als je hem via gamepass aan het downloaden bent?Nu via gamepas aan't downloaden. Steam staat hij 60€, ik krijg keiveel sites te zien met cdkeys waar hij maar aan 35-40€ staat. Iemand die betrouwbare sites weet waar ik hem aan een mooier prijske kan scoren? Heb jaren niet meer op pc gespeeld dus nieuw voor mij![]()
Omdat ik ps gebruiker ben en nu met men nieuwe laptop 1 maand gratis kreegWaarom zou je hem kopen als je hem via gamepass aan het downloaden bent?
wel in de veronderstelling dat ik men save game kan overzetten eens die maand gedaan is…Ik krijg mijn save niet geladen…”football manager not found”. Enig idee voor een fix?Bedoel je FM Genie Scout? Yup, bestaat nog en gebruik ik ook. Gebruik ik al sinds FM 2007, ik gebruik het al zo lang en zo consistent dat ik de scouts niet meer KAN gebruiken omdat ik gewoon niet meer weet waarop juist te letten. CA/PA en een paar attributen all the way...
Ik krijg mijn save niet geladen…”football manager not found”. Enig idee voor een fix?
.
. Was opgestaan om 5u om wat te spelen voor het werk #dedication.Moet je dan in de Scout ergens een folder of locatie aanduiden van uw saves?Eerst FM starten, dan pas FM Genie Scout starten, savegame in FM Genie Scout pas laden wanneer die volledig in FM geladen is.
Moet je dan in de Scout ergens een folder of locatie aanduiden van uw saves?
Werkt nog altijd niet, ook niet via uw volgorde.
Vanavond eens met een andere save proberen.
Gaat effectief over FM23. Er is wel een soort van beta van Genie Scout. Zal dan nog niet op punt staan zeker. Dan maar wachten tot de volledige versie uit is eind november.Gaat het over FM 22 dan? Want voor FM 23 is er nog geen public version beschikbaar.
Voor zover ik het gewend ben de laatste edities (excl 2022) is dat je altijd eerst FM laadt, dan je spel inlaadt, dan Genie Scout opent en dan klik je op het icoon van de save game in Genie Scout. Je moet geen folders aanduiden want die laadt de huidige speeldata.
Vroeger (en dan spreek ik FM 2008-2014) moest je effectief de savegame als bestand in je folders aanklikken om te laden, en kon je buiten FM om (dus 's morgen bv voor het werk) Genie Scout openen en je save laden om te checken naar regens etc. Nu laadt Genie Scout geen save games meer maar effectieve game data. Je kan dus altijd alleen maar je huidige running game lopen hebben in Genie Scout.
Als je toch problemen blijft hebben, zou ik je aanraden een topic te openen op fmscout forum.
Gaat effectief over FM23. Er is wel een soort van beta van Genie Scout. Zal dan nog niet op punt staan zeker. Dan maar wachten tot de volledige versie uit is eind november.
Jezus, domme uil. Wat weinig nachtrust toch met een mens kan doen. Ergens op de pagina van Genie Scout wordt verwezen naar de FM22 versie. Zat dus gewoon op de verkeerde versieDie beta is toch betalend? Zeker topic op hun forum aanmaken dan.

Naar scouting gaan en dan iets van "Recruitement focus". Daar kan je eentje toevoegen.De beta nog met United gespeeld maar ondertussen opgegeven. Spel gestart met Milan, wat toch echt een tof ploegske is.
Tweede save gestart met Lierse waar ik ondertussen het verst mee zit (eerste seizoen na de winterstop). Wel pittig met 0€ transferbudget en een negatief salarisbudget…
Ben wel wat verward. Hoe kan ik nu weer op een specifieke positie scouten? Heb dringend een VM nodig.
De beta nog met United gespeeld maar ondertussen opgegeven. Spel gestart met Milan, wat toch echt een tof ploegske is.
Tweede save gestart met Lierse waar ik ondertussen het verst mee zit (eerste seizoen na de winterstop). Wel pittig met 0€ transferbudget en een negatief salarisbudget…
Ben wel wat verward. Hoe kan ik nu weer op een specifieke positie scouten? Heb dringend een VM nodig.

Op kop met 42 punten. 2 punten voor op Beerschot. Lommel staat bij mij 5e met 27 punten.Hoeveelste stade met Lierse? Ook benieuwd naar wat Lommel in uw game er dan van bakt.
Hier sta ik 7/9 nu en namiddag speel ik tege den Beerschot. Had eigenlijk 9/9 moeten hebben mja men spelers konden ineens ni meer deftig afwerken.. +20 schoten waarvan bijna 10 op doel, ook nog is de paal geraakt enz terwijl die van Anderlecht er niks van bakte![]()