Sim PC PS5 XBOX SWITCH Football Manager 2023

Vanaf vandaag ook op PS5 te spelen.


 
Neen, origineel kan je enkel 1A/1B/1e Amateur spelen.
Via de Steam workshop kan je wel extra competities downloaden, oa alle Belgische divisies. Maar die zijn door gewone mensen gemaakt, en bevatten niet gelijk de spelers van de lagere niveaus, enkel de teams en divisies zijn speelbaar gemaakt.
thx, met extra databases, graphics enzo ben ik nog vertrouwd van oude versies.
Zal er dan dus wel eentje vinden :)
 
Spelers houden is wel serieus lastig. Zou is graag eentje willen houden die k voor 2-300k koop en dan 2 seizoenen later verpats voor 1.5-2mill bv. Nuja hoe zou ge zelf als speler zijn als ge aanbiedingen krijgt van leukere ploegen. Belgische 2e klas is nu ni de meest boeiende competitie 😂

Krastev wel voor 5 mill verpatst mja die was vorig seizoen al verhuurd dus heb er geen bal aan gehad 😝
 
Een competitie zonder licentie zullen ze niet mogen gebruiken zou ik denken?
Het is duidelijk dat jij nog niet (veel) FM hebt gespeeld. Het zou maar erg zijn als onder andere de Spaanse competities hier niet in zouden zitten.

Het is niet omdat de licenties niet in orde zijn, dat de competities niet speelbaar zouden zijn. Daar is FM net gekend voor, dat niet alles gelicentieerd is qua officiële competitienamen en kits.
 
Gisteren gekocht op Steam en via die workshops idd lagere klassen gevonden. Nog handig zo en makkelijker dan vroeger met zoeken naar downloads en in de juiste mapjes zetten en dit en dat.

Lijkt nog relatief te kloppen voor derde amateur a wat mijn locaal clubje betreft.

Zo ook voor de eerste keer steam gebruikt :D (ik game buiten nu FM enkel op console)
 
Kan je facepacks, kits, logo's... ook via de Steam workshop downloaden? Geen gedoe meer met ze telkens in de juiste map moeten extracten enz.?
 
Het is duidelijk dat jij nog niet (veel) FM hebt gespeeld. Het zou maar erg zijn als onder andere de Spaanse competities hier niet in zouden zitten.

Het is niet omdat de licenties niet in orde zijn, dat de competities niet speelbaar zouden zijn. Daar is FM net gekend voor, dat niet alles gelicentieerd is qua officiële competitienamen en kits.
Ik ben begonnen met CM97 en speel gemiddeld 1500u per release...

Men excuses dat ik een foutje maak! Ik had voor BE en ENG competities gekeken en daarvoor klopte de info precies. Daarom dat ik niet verder naar beneden heb gescrold.
 
Afgelopen weekend na vijf titels op rij en telkens kwartfinale CL overstap gemaakt van RSCA naar PSG :) .

Direct grote kuis in de kern waar mbappe met zijn 27 nog in zijn piek zit maar een Ramos op zijn 40j toch al wat rimpels begon te vertonen.
PSG zal hij ook wel willen doen die jonge gasten zijn zot van PSG en ook Real Madrid.
 
PSG zal hij ook wel willen doen die jonge gasten zijn zot van PSG en ook Real Madrid.
Tgoh ja, ik denk terug op de rails zetten (ploeg verjongen en de jeugd uitbouwen) en dan is kijken voor andere uitdaging. Elk jaar 380 miljoen € in u schoot geworpen krijgen is natuurlijk weinig uitdagend als je weet dat je mits goeie scouting elke regen voor ongeveer 10-15miljoen€ gaat halen...
 
Terug
Bovenaan