Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Het was onderhoud vanmorgen voor die wk shit toe te voegen enzServers liggen plat. Entering a match disabled, wel ruk. Ik wou nog vandaag een ultieme poging naar div2 wagen omdat morgen reset is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was onderhoud vanmorgen voor die wk shit toe te voegen enzServers liggen plat. Entering a match disabled, wel ruk. Ik wou nog vandaag een ultieme poging naar div2 wagen omdat morgen reset is.
Ik alleen als er helemaal niets in packs zit (geen promo en shit totw), en ik had 200 unlisted spelers ($$$) dus kon ze sws ni openen.Ik spaar echt nooit packs. Heb daar nog nooit iets zinnig zien uitkomen bij mezelf.
Al heel de ochtend, waarom ?Werkt de fifa app al bij iemand?
Bij mij nog niet..Al heel de ochtend, waarom ?
App zelf is bij mijn weten niet offline geweestBij mij nog niet..

De promo begint vandaag (rode kaartjes mss, marvel heroes,..), maar niets speciaals in packs normaal. Buiten totwApp zelf is bij mijn weten niet offline geweest
Zoals ik al zei, geen nieuwe promo, tot vrijdag neem ik aan?
Ah ok, wachten jullie tot vrijdag met de rewards dan?De promo begint vandaag (rode kaartjes mss, marvel heroes,..), maar niets speciaals in packs normaal. Buiten totw
JaAh ok, wachten jullie tot vrijdag met de rewards dan?

Kheb eigenlijk gewoon zitten spelen, is dat in het hoofdmenu dan? Los over gekeken danDus die WK omgeving is er al dan?

Bwa, vandaag MOEST iedereen ten laatste spelen of je kan morgen helemaal opnieuw beginnen. Ik heb al op alle dagen gespeeld. Merk weinig verschil.Kheb eigenlijk gewoon zitten spelen, is dat in het hoofdmenu dan? Los over gekeken dan
Maar na een klein weekje echt ps5 te spelen heb ik het maagdenvliesje doorboord, was wel 10 matchen nodig, maar ik ben erbij, had zelf niet zo'n goede dag, maar woensdag is een iets betere dag als vrijdag zo blijkt![]()

Op de valreep eh, telt ook!Bwa, vandaag MOEST iedereen ten laatste spelen of je kan morgen helemaal opnieuw beginnen. Ik heb al op alle dagen gespeeld. Merk weinig verschil.
En ja dat is ergens int menu waarschijnlijk (I dont give a F) about it), maar eigenlijk willen ze je daar niet heen sturen, want “jij moet naar fut, fifa punten uitgeven”![]()