fomix
Well-known member
Dikke merci voor u upload. Je geeft u zelf een beetje bloot eh ;-).nu had ik tijd, meestal heb ik die niet, dusja, vandaag was ook nieuw en wennen voor mij...
maar nu ga ik al mijn matchen opnemen, niet om te herbekijken, maar gewoon om EA een hak te zetten
maar alé, t'was dan toch niet ZO rampzalig deze upload...
Als Div 8 dutske waren er mij een paar dingen opgevallen. Ik deel ze ook nog even.
- Eerder aangehaald, je trekt u CB's te snel weg uit het centrum. Bij die tegengoal staat heel u verdediging uit organisatie omdat je ze wegtrekt.
- Ik zag dat je na 1ste helft 60 passen had gegeven. Ik kom op een match ongeveer aan 180 completed passes. Als je de bal vlot blijft rondspelen vallen er zoiezo gaten. Gouden tip van @Kamperske gisteren nog, bij hoge druk , speel terug op u keeper.
- Arnautovic zag ik in het eerste kwartier enkele keren in de ruimte lopen en de bal vragen. Jij koos er dan voor om met Richarlison te dribbelen. Fifa 23 is passen, passen, passen.
- Ik zag je ook regelmatig naar een speler passen die overduidelijk gedekt staat. Dit zal meestal resulteren in balverlies. Als jij rustig blijft rondspelen zal u tegenstander vroeg of laat wel iemand uit organisatie trekken waardoor een gat ontstaat.
Ik zou me ook focussen op de drie punten die @joeri755 aanhaalde.
Hopelijk ben je dan vertrokken voor meer spelplezier
.

eindelijk ook een manier gevonden/gezien op twitch om deftig corners te nemen, toch een goal of 3 mee gemaakt.
op een week tijd ofzo.