FIFA 23

FIFA 23

voor ik iets ga zeggen, wat vond je zelf van de match? Speelde je goed? Is dit het standaard niveau van tegenstander dat je tegenkomt? Was dit PS5 versie denk ik?
Dit lijkt eigenlijk al wat meer hoe ik mijn matchen speelde op fifa 22 (-ish). Dit is eigenlijk een van mijn betere, zo niet mijn beste gameplay match op PS5 met uiteraard ps5 kaske (tot dusver uiteraard). Ik spreek dus niet over het resultaat, maar in deze match kon ik effectief rondspelen, itt vele andere matchen...

afwerken, en de bal bijhouden , en meer rust aan de bal zijn uiteraard werkpunten...

ik blijf er dus helig van overtuigd dat ik tot nu echt wel malchance heb gehad met al mijn matchen, meerbepaald in de matchmaking dept.
ik heb alle tips die je gaf proberen toepassen, ben zeer veel van mijn sprint gebleven, en soms zelf een L2 plus skill move'ke ertussen proberen te vlammen... niet altijd gelukt, maar het is een begin...

Zie wel dat je vaak de bal kwijt speelt door te passen naar een tegenstander of niet te passen en de speler te willen voorbij gaan terwijl er 1 van uw spelers vrij staat. Maak die pas en je kan doorlopen naar doel en evt. scoren :).

Zie wel dat je vaak de bal kwijt speelt door te passen naar een tegenstander of niet te passen en de speler te willen voorbij gaan terwijl er 1 van uw spelers vrij staat. Maak die pas en je kan doorlopen naar doel en evt. scoren :).
dat is grotendeels omdat ik vaak dubbeltap op X om te passen.... soms registreert hij dat OK, en de andere keer passt de speler die de bal ontvangt de bal nog is door, en ben ik te laat om te annuleren

maar zoals Kamperske al aanhaalde, niet alle matchen zijn zo open , en zo makkelijk om de tegenstander voorbij te lopen, enkel vandaag dus wel :D

Dit lijkt eigenlijk al wat meer hoe ik mijn matchen speelde op fifa 22 (-ish). Dit is eigenlijk een van mijn betere, zo niet mijn beste gameplay match op PS5 met uiteraard ps5 kaske (tot dusver uiteraard). Ik spreek dus niet over het resultaat, maar in deze match kon ik effectief rondspelen, itt vele andere matchen...

afwerken, en de bal bijhouden , en meer rust aan de bal zijn uiteraard werkpunten...

ik blijf er dus helig van overtuigd dat ik tot nu echt wel malchance heb gehad met al mijn matchen, meerbepaald in de matchmaking dept.
ik heb alle tips die je gaf proberen toepassen, ben zeer veel van mijn sprint gebleven, en soms zelf een L2 plus skill move'ke ertussen proberen te vlammen... niet altijd gelukt, maar het is een begin...
Oke,

Eerst en vooral moest ik 2x kijken welke mode je aant spelen was. Ik dacht oprecht dat je Squad battles aant doen was.

Wat is je plan met de aftrap? Er los doorlopen? Gaat je 1x op de 1000 lukken. Dus deze actie is al onnodig balverlies. Pas de bal naar achter en laat je team opschuiven. (Dat is wat ik zou doen)
Oké EA geeft je kickoff gewijs de bal terug, waar je in die actie ATIJD de pas moet geven naar de doorlopende man imo. Je zie de AI zelfs de bal vragen. Maar je loopt met je spits schuin weg van de goal. Probeert dan overhoeks te schieten met zijn zwakke been. Heeft wel 5*wf maar dan nog. Geef de pas aan die dude da komt aangelopen. Komt alleen voor de keeper, 9/10 goal.

Verdedigend, sneller van je spits naar je middenvelders switchen. Die spits heeft 0,0 verdedigen en is al 10m achter de feiten aan het lopen.

En loop je meteen met je CB uit positie. Probeer met je cm’s te verdedigen. Eerst de mogelijke/gevaarlijkste paslijn af te dekken. En dan druk zetten op de man met bal.

Je speelt ook veel te wild, elke bal moet precies maar snel snel naar voor? Ook zie ik je precies vaak paniekeren? Je geeft ook veel passen terwijl je niet eens naar de juiste richting kijkt. (Ik kan me er 1 herinneren 2de helft je kijkt naar je keeper en je wilt hem naar je flank geven)

Die vrijetrap waar je naar verwijst, die mag er imo nooit van zijn leven in. Maar oké die shit gebeurd 😂

dat is grotendeels omdat ik vaak dubbeltap op X om te passen.... soms registreert hij dat OK, en de andere keer passt de speler die de bal ontvangt de bal nog is door, en ben ik te laat om te annuleren

maar zoals Kamperske al aanhaalde, niet alle matchen zijn zo open , en zo makkelijk om de tegenstander voorbij te lopen, enkel vandaag dus wel :D
Dat dubbel tappen werkt deze fifa niet zo goed meer. In sommige gevallen nog wel. Wat ik je ook weinig (denk zelfs niet) zie doen, is een pas geven met X en L1. (Dan loopt de passer meteen diep, zo maak je ruimte, voor jezelf.

En ja @Ruigen Das dit gaat ineens weer veel info zijn om te verwerken. Probeer eerst op 1 ding te focussen. (Bijvoorbeeld niet te rushen in aanval, pasje moet niet altijd nat voor) Dat te “masteren” en dan het volgende.
nu had ik tijd, meestal heb ik die niet, dusja, vandaag was ook nieuw en wennen voor mij...

maar nu ga ik al mijn matchen opnemen, niet om te herbekijken, maar gewoon om EA een hak te zetten :ROFLMAO:

maar alé, t'was dan toch niet ZO rampzalig deze upload...

nu had ik tijd, meestal heb ik die niet, dusja, vandaag was ook nieuw en wennen voor mij...

maar nu ga ik al mijn matchen opnemen, niet om te herbekijken, maar gewoon om EA een hak te zetten :ROFLMAO:
Maar die pas die wij aanhaalde (die foto van @joeri755). Dat zijn passen die je “MOET” geven. Heeft niets met taktiek te maken. Dit zijn kansen waar je matchen mee wint of verliest.

maar alé, t'was dan toch niet ZO rampzalig deze upload...
vond diene eerste goal met Arnautovic ne goeie, om ni enkel te focussen op het mindere. En ik denk als ge beter wilt worde ge 3 werkpunte hebt. 1)Soms de gemakkelijke pas opzij zien
2) minder door verdedigers probere te lope
3)minder snel met u CB's uitstappe
maar dat duurt idd even om als automatismen te verkrijge

vond diene eerste goal met Arnautovic ne goeie, om ni enkel te focussen op het mindere. En ik denk als ge beter wilt worde ge 3 werkpunte hebt. 1)Soms de gemakkelijke pas opzij zien
2) minder door verdedigers probere te lope
3)minder snel met u CB's uitstappe
maar dat duurt idd even om als automatismen te verkrijge
we zullen zien of dit een eenmalig feit was, en of ik nog matchen kan winnen, vandaag 6 tal matchen gespeeld, WDWWWL, niet slecht voor mezelf

we zullen zien of dit een eenmalig feit was, en of ik nog matchen kan winnen, vandaag 6 tal matchen gespeeld, WDWWWL, niet slecht voor mezelf
Probeer nu zelf eens een paar keer naar je eigen gameplay te kijken. En als er iets “mis gaat” kijk wat had je dan wel kunnen doen? Pas naar achter, opzij? Gwn bal aannemen en ff blijven stilstaan?

En schietkans dat naast gaat? Uit welke hoek schoot ik? Naar welke hoek had ik moeten trappen? Hoeveel kracht? Met welke voet? Had ik een extra pas kunnen/moeten geven?

Bij een tegengoal? Waar gaat het mis? Loop ik met een cb uit positie? Zet ik te weinig druk op de bal? Loop ik achter de feiten aan?

Als je dat allemaal objectief kunt bekijken en beoordelen ga je zeker beter worden. En nu weet je hoe je filmpjes upload. Als je vragen hebt laad het op. En kunnen wij onze mening geven. (Wat daarom niet de juiste is)

Terug
Bovenaan