Denk PS4? Ziet er toch beter uit bij mij op ps5 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja kan aan zijn settings liggen. Volgens mij heeft de PS4 versie geen beschadigingen aan het veld enz. Maar ben daar niet zeker van. Daarom dat ik dacht ps5. Maar als je ziet hoe makkelijk de spelers elkaar voorbij lopen denk ik weer ps4Denk PS4? Ziet er toch beter uit bij mij op ps5![]()

Dit lijkt eigenlijk al wat meer hoe ik mijn matchen speelde op fifa 22 (-ish). Dit is eigenlijk een van mijn betere, zo niet mijn beste gameplay match op PS5 met uiteraard ps5 kaske (tot dusver uiteraard). Ik spreek dus niet over het resultaat, maar in deze match kon ik effectief rondspelen, itt vele andere matchen...voor ik iets ga zeggen, wat vond je zelf van de match? Speelde je goed? Is dit het standaard niveau van tegenstander dat je tegenkomt? Was dit PS5 versie denk ik?
.dat is grotendeels omdat ik vaak dubbeltap op X om te passen.... soms registreert hij dat OK, en de andere keer passt de speler die de bal ontvangt de bal nog is door, en ben ik te laat om te annulerenZie wel dat je vaak de bal kwijt speelt door te passen naar een tegenstander of niet te passen en de speler te willen voorbij gaan terwijl er 1 van uw spelers vrij staat. Maak die pas en je kan doorlopen naar doel en evt. scoren.

Oke,Dit lijkt eigenlijk al wat meer hoe ik mijn matchen speelde op fifa 22 (-ish). Dit is eigenlijk een van mijn betere, zo niet mijn beste gameplay match op PS5 met uiteraard ps5 kaske (tot dusver uiteraard). Ik spreek dus niet over het resultaat, maar in deze match kon ik effectief rondspelen, itt vele andere matchen...
afwerken, en de bal bijhouden , en meer rust aan de bal zijn uiteraard werkpunten...
ik blijf er dus helig van overtuigd dat ik tot nu echt wel malchance heb gehad met al mijn matchen, meerbepaald in de matchmaking dept.
ik heb alle tips die je gaf proberen toepassen, ben zeer veel van mijn sprint gebleven, en soms zelf een L2 plus skill move'ke ertussen proberen te vlammen... niet altijd gelukt, maar het is een begin...

Dat dubbel tappen werkt deze fifa niet zo goed meer. In sommige gevallen nog wel. Wat ik je ook weinig (denk zelfs niet) zie doen, is een pas geven met X en L1. (Dan loopt de passer meteen diep, zo maak je ruimte, voor jezelf.dat is grotendeels omdat ik vaak dubbeltap op X om te passen.... soms registreert hij dat OK, en de andere keer passt de speler die de bal ontvangt de bal nog is door, en ben ik te laat om te annuleren
maar zoals Kamperske al aanhaalde, niet alle matchen zijn zo open , en zo makkelijk om de tegenstander voorbij te lopen, enkel vandaag dus wel![]()
Dit is wat ik bedoelde
Waarom geeft ge hier gwn gene lichte doorsteekpas?staat uwe speler alleen voor goal.
ja how mannen, ik speel eerder op gevoel, dan zuiver tactisch, anders zou ik wel hogere div spelen denk ik ze...
Waarom geeft ge hier gwn gene lichte doorsteekpas?staat uwe speler alleen voor goal.
nu had ik tijd, meestal heb ik die niet, dusja, vandaag was ook nieuw en wennen voor mij...En ja @Ruigen Das dit gaat ineens weer veel info zijn om te verwerken. Probeer eerst op 1 ding te focussen. (Bijvoorbeeld niet te rushen in aanval, pasje moet niet altijd nat voor) Dat te “masteren” en dan het volgende.

je moet nog op 1080p zetten ehDenk PS4? Ziet er toch beter uit bij mij op ps5![]()
Maar die pas die wij aanhaalde (die foto van @joeri755). Dat zijn passen die je “MOET” geven. Heeft niets met taktiek te maken. Dit zijn kansen waar je matchen mee wint of verliest.nu had ik tijd, meestal heb ik die niet, dusja, vandaag was ook nieuw en wennen voor mij...
maar nu ga ik al mijn matchen opnemen, niet om te herbekijken, maar gewoon om EA een hak te zetten![]()
vond diene eerste goal met Arnautovic ne goeie, om ni enkel te focussen op het mindere. En ik denk als ge beter wilt worde ge 3 werkpunte hebt. 1)Soms de gemakkelijke pas opzij ziennu had ik tijd, meestal heb ik die niet, dusja, vandaag was ook nieuw en wennen voor mij...
maar nu ga ik al mijn matchen opnemen, niet om te herbekijken, maar gewoon om EA een hak te zetten
maar alé, t'was dan toch niet ZO rampzalig deze upload...
i know , soms speel ik met oogkleppen op, teveel aan t zien wat mijn manneke bezig is met de bal aan de voetMaar die pas die wij aanhaalde (die foto van @joeri755). Dat zijn passen die je “MOET” geven. Heeft niets met taktiek te maken. Dit zijn kansen waar je matchen mee wint of verliest.
Ik heb het omgekeerde soms voori know , soms speel ik met oogkleppen op, teveel aan t zien wat mijn manneke bezig is met de bal aan de voet
te weinig aant kijken naart manneke met de bal
en aant zien wat de rest aant doen is.know the feeling, wa ook ni goe is want voor ge het weet zijde getackeldIk heb het omgekeerde soms voorte weinig aant kijken naart manneke met de bal
en aant zien wat de rest aant doen is.

we zullen zien of dit een eenmalig feit was, en of ik nog matchen kan winnen, vandaag 6 tal matchen gespeeld, WDWWWL, niet slecht voor mezelfvond diene eerste goal met Arnautovic ne goeie, om ni enkel te focussen op het mindere. En ik denk als ge beter wilt worde ge 3 werkpunte hebt. 1)Soms de gemakkelijke pas opzij zien
2) minder door verdedigers probere te lope
3)minder snel met u CB's uitstappe
maar dat duurt idd even om als automatismen te verkrijge
Probeer nu zelf eens een paar keer naar je eigen gameplay te kijken. En als er iets “mis gaat” kijk wat had je dan wel kunnen doen? Pas naar achter, opzij? Gwn bal aannemen en ff blijven stilstaan?we zullen zien of dit een eenmalig feit was, en of ik nog matchen kan winnen, vandaag 6 tal matchen gespeeld, WDWWWL, niet slecht voor mezelf