GETHEZ
Well-known member
Ahn, zobij mij was het pack voor 500 goals te maken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahn, zobij mij was het pack voor 500 goals te maken
Ik kon sinds gisteren ook veel mensen tegen die alleen maar vierkantje weten staan op hun controllertegen kerel gespeeld met 5 atb en NON STOP voorzetten knallen naar haaland
plezant om tegen te spelen...

Die karatekaatst ze wel binnen dan, NPtegen kerel gespeeld met 5 atb en NON STOP voorzetten knallen naar haaland
plezant om tegen te spelen...
das nu al 10 machten in rivals dat ik niet kan winnen![]()
Zet erop waarvoor je de speler wilt gebruiken. Cdm. Schaduw.Hoe moet ik dit lezen voor ps4, met al diene lengthy shizzle derbij, ik snap er geen reet van (is voor Zakaria, welke chem beste?Bekijk bijlage 14116
En voor cm dan?? Want je kan daarin geen positie instellen afaikZet erop waarvoor je de speler wilt gebruiken. Cdm. Schaduw.
Kijk naar zijn stats en waar kan hij een boost gebruiken voor het geen dat hij moet doen voor u. Is dat verdedigen? Is dat 9/10 schaduw. Is dat aanvallen is dat iets met snelheid,schieten,passen..En voor cm dan?? Want je kan daarin geen positie instellen afaik
Zoveel opties dat ge kunt aanklikken, maar een 2de of 3de positie instellen lukt dan niet....Kijk naar zijn stats en waar kan hij een boost gebruiken voor het geen dat hij moet doen voor u. Is dat verdedigen? Is dat 9/10 schaduw. Is dat aanvallen is dat iets met snelheid,schieten,passen..
De positie veranderd niets aan de stats.Zoveel opties dat ge kunt aanklikken, maar een 2de of 3de positie instellen lukt dan niet....
Beetje vreemd toch
Share some packluck dingskeben nog nooit zo een slechte fifa speler geweest in jaren maar pack luck das wel nice
![]()
Ik snap zelfs ni da ge 40 matchen op 1 dag sjotja kben er vet mee als ik niet kan winnen...kheb vandaag 40 matchen gespeeld ofso en nog geen enkele keer gewonnen..snap er geen kloten van

90% zijn rage quits na de zoveelste keer dat ik achterkomIk snap zelfs ni da ge 40 matchen op 1 dag sjot![]()
Dan ist normaal dat je veel verliest. Stay chill, these kids only spam square and team press.90% zijn rage quits na de zoveelste keer dat ik achterkom