FIFA 23

FIFA 23

pff dat grinden voor play offs poging 2 suckt,zeker als ge bijna niks wint en 50 points krijgt

Laatst bewerkt:
Zo frustrerend die division rivals. Vandaag enkele wedstrijden gespeeld, 1ste tegenstander had heel Man. City, kon daar niks tegen beginnen met mijn spelers. De 2de zat het spel meer op pauze te zetten dan effectief door te spelen. De 3de was het ergste, zodra hij 1 goal voor stond heeft hij letterlijk niet meer gespeeld. Enkel wanneer ik de bal kon afnemen ging hij er achter aan, om nadien weer niks te doen.

PXL_20221011_145958928.MP.jpg

Hier die milestones 500 goals, niet al té denderend...

Wel in mijn preview pack, totw Noorse spits... Sorloth, trollllll

tegen kerel gespeeld met 5 atb en NON STOP voorzetten knallen naar haaland

plezant om tegen te spelen...

das nu al 10 machten in rivals dat ik niet kan winnen :(

Hoe moet ik dit lezen voor ps4, met al diene lengthy shizzle derbij, ik snap er geen reet van (is voor Zakaria, welke chem beste?
Screenshot_20221011-174505.png

Kijk naar zijn stats en waar kan hij een boost gebruiken voor het geen dat hij moet doen voor u. Is dat verdedigen? Is dat 9/10 schaduw. Is dat aanvallen is dat iets met snelheid,schieten,passen..
Zoveel opties dat ge kunt aanklikken, maar een 2de of 3de positie instellen lukt dan niet....

Beetje vreemd toch

ja kben er vet mee als ik niet kan winnen...kheb vandaag 40 matchen gespeeld ofso en nog geen enkele keer gewonnen..snap er geen kloten van

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan