Steakfriet
Active member
Hangt af van spelstijl maar ik vind je middenveld veel te aanvallend om eerlijk te zijn. Ik vrees dat het niet voldoende gaat zijn op mee te verdedige en ballen te recupereren op het middenveld.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt af van spelstijl maar ik vind je middenveld veel te aanvallend om eerlijk te zijn. Ik vrees dat het niet voldoende gaat zijn op mee te verdedige en ballen te recupereren op het middenveld.
Sommige hebben hun wins al, en leaven om hun rewards te claimenben die fut champions aan het spelen en al een paar keer mensen dat na 5 min ofzo leaven. Wat is daar de bedoeling van?
amai gij hebt de play offs gewonnen ? kwou dat ik dat ook kon zeggenben die fut champions aan het spelen en al een paar keer mensen dat na 5 min ofzo leaven. Wat is daar de bedoeling van?
ik kan zelfs al 6 matchen niet meer winnen in squad battlesDit jaar is er best veel gewijzigd. Duidelijk andere speelstijl, chem systeem, moments,... Verwacht je elk jaar een totaal andere game dan? Dat zou pas vervelend zijn.Fifa is nu toch de grootste rip off, maak fut free to play mensen steken er toch veel centen in. En maak een deftige carrière mode etc die je dan gewoon elk jaar update voor pakweg 30-40 €. Wat is er nu veranderd ? Dat power shot. Dat past totaal nie in een realistische voetbal game. En hopelijk ooit eens concurrentie voor ea sinds pes dood is gaat het elk jaar bergaf.
Amen
Fut legt alles zelf uit. Overal waar je voor het eerst in gaat.Kga men ook is bezig houden met FUT maar ken er de ballen van. Iemand goede site met fut uitgelegd?
Zakaria als je de coins hebt en je hebt een alleskunner op het middenveld. Paqueta is ook niet slecht maar weer iets aanvallender.Welke zou je eventueel aanraden?
Ik denk dat de FIFA (niet EA) ook wel iets bij in de pap te brokken heeft/had.Ik zeg trouwens niet dat het een slechte game is, maar koppel fut los van de andere modes .
En dan half uur later terug 300.