FIFA 23

FIFA 23

ben die fut champions aan het spelen en al een paar keer mensen dat na 5 min ofzo leaven. Wat is daar de bedoeling van?

ben die fut champions aan het spelen en al een paar keer mensen dat na 5 min ofzo leaven. Wat is daar de bedoeling van?
amai gij hebt de play offs gewonnen ? kwou dat ik dat ook kon zeggen:laugh: ik kan zelfs al 6 matchen niet meer winnen in squad battles

Laatst bewerkt:
Fifa is nu toch de grootste rip off, maak fut free to play mensen steken er toch veel centen in. En maak een deftige carrière mode etc die je dan gewoon elk jaar update voor pakweg 30-40 €. Wat is er nu veranderd ? Dat power shot. Dat past totaal nie in een realistische voetbal game. En hopelijk ooit eens concurrentie voor ea sinds pes dood is gaat het elk jaar bergaf.
Amen

Fifa is nu toch de grootste rip off, maak fut free to play mensen steken er toch veel centen in. En maak een deftige carrière mode etc die je dan gewoon elk jaar update voor pakweg 30-40 €. Wat is er nu veranderd ? Dat power shot. Dat past totaal nie in een realistische voetbal game. En hopelijk ooit eens concurrentie voor ea sinds pes dood is gaat het elk jaar bergaf.
Amen
Dit jaar is er best veel gewijzigd. Duidelijk andere speelstijl, chem systeem, moments,... Verwacht je elk jaar een totaal andere game dan? Dat zou pas vervelend zijn.

Alé vooruit, ben ik eens goed bezig om 2 wins op een rij te hebben voor div 8, word ik eruit gesmeten zonder een L aan mijn broek te hebben gehad... Ik was wel 3-1 aan het winnen, aan wie ligt het dan als het niet telt?

Wederom another bullshit to lose the game

Marktprijzen beginnen serieus te zakken. Al 15k men broek gescheurd aan Varane waar ik 2 matchen mee heb gespeeld. Algoed maar 3 gekochte spelers van de 300 in de club. Toch samen al goed voor -35k

Die transfermarkt is toch iets raars. De ene moment staan spelers te koop voor 300 coins. Een uur later voor 4000😂 En dan half uur later terug 300.
Efkes dikke 100k winst op 20 min😂😂

Terug
Bovenaan