GETHEZ
Well-known member
See if i care...pay to winBOOOOEEEEE
Trouwens transfer list van 100 confirmed
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
See if i care...pay to winBOOOOEEEEE
Post 1 van de 628 die je gaat posten in dit genre?pay to winBOOOOEEEEE
Check hier ook...de servers zijn down voor mij
Das meestal halfuurtje wachten danHier Web app nog down.

Had effe geen zin in eindeloos bpm'en, dus komt dat goed uit dat ik liever op mijn nacon speel. Veel heb ik niet gepacked, hoogste was een 84, maar vooral veel contractjes om wat SB te kunnen grinden...Ik wil ook fifa points![]()
Werkt die Java fix daar niet?Die first xi sbc zit toch een bug op he. 11 leagues, min 27 chemistry points en dan exactly 2 per player. Volgens mij is 11*2 22... Wat een klucht. Heeft me 15k gekost en dan kom je toch ontdekking dat je hem niet kan doen. Is de laatste dat ik moet doen dus vervelend.
? Weet ni wa je bedoelt.Werkt die Java fix daar niet?
Er zijn toch wat free packs, meestal untradable en meestal bronzen, te verdienen eenmaal je de game speelt, maar als je start met weinig budget is de bpm methode niet slecht (bronze pack methode)Hoe bouwde tegenwoordig eigenlijk best coins op? Vroeger kocht ik voor €25 wat fifa points en was ik gesteld om toch iet of wat van een team samen te stellen. Gewoon matches grinden of?