FIFA 23

FIFA 23

Zijn er goede bronnen voor tips en tricks, zowel voor het voetbal zelf als voor FUT?
Ik heb de indruk dat ik constant maar aan het paniek voetballen ben zonder echt gameplan, mijn crosses nooit goedkomen, de AI eenvoudig door mijn verdediging tik takt,... Ik speel op semi-prof / prof. Ik win meestal wel, maar vaak door gewoon te one man rushen, niet door skillplay of positioning.
Online gaat dat wss niet echt opgaan.

Ook voor FUT komt er zoveel op je af als je er nooit echt mee bezig bent geweest. Ik hou alles maar bij voor de SBC's, maar dan verdien ik ook amper points voor betere spelers... Ook de echte SBC's met meerdere beperkingen zijn echt een doolhof voor iemand die weinig van clubs/spelers kent....

Also: Kan het zijn dat de ultimate edition niet pre-orderbaar is op PC?
En nu er crossplay is, wil dit ook zeggen dat de FUT markten niet meer opgedeeld zijn? Kan me herinneren dat dit vroeger een probleem was op PC door de lagere playerbase.

Laatst bewerkt:
Zijn er goede bronnen voor tips en tricks, zowel voor het voetbal zelf als voor FUT?
Ik heb de indruk dat ik constant maar aan het paniek voetballen ben zonder echt gameplan, mijn crosses nooit goedkomen, de AI eenvoudig door mijn verdediging tik takt,... Ik speel op semi-prof / prof. Ik win meestal wel, maar vaak door gewoon te one man rushen, niet door skillplay of positioning.

Ook voor FUT komt er zoveel op je af als je er nooit echt mee bezig bent geweest. Ik hou alles maar bij voor de SBC's, maar dan verdien ik ook amper points voor betere spelers... Ook de echte SBC's met meerdere beperkingen zijn echt een doolhof voor iemand die weinig van clubs/spelers kent....

En nu er crossplay is, wil dit ook zeggen dat de FUT markten niet meer opgedeeld zijn? Kan me herinneren dat dit vroeger een probleem was op PC door de lagere playerbase.
Ghoja soms loop je ook gewoon door alles heen, hangt af van het niveau van de tegenspeler😅

Sbc’s, zeker nu met de nizuwe chem, het is voor iedereen enorm aanpassen denk ik😁

Pc, ps en xbox hebben nu 1 grote transfermarkt volgens mij. Dus vooral voor pc spelers zal er veel meer aanbod zijn

ok 2 matchen online 2 keer gewonnen

*pace is niet meer belangrijk
*passing is super belangrijk
*45 min en 90 goals zijn er nog altijd
*dribbelen is dogshit

ok 2 matchen online 2 keer gewonnen

*pace is niet meer belangrijk
*passing is super belangrijk
*45 min en 90 goals zijn er nog altijd
*dribbelen is dogshit
That's a wrap..

Maar pace wordt zoals altijd terug belangrijk ze we hebben het hier over fifa...

En hier en daar al keeper lobs gezien zoals ze op t einde van 22 spamden

En keepers, ha (that is all)

Maar die low driven shot (rondje plus L1 en R1) is vervangen door een gedrocht van power shot, alles stopt ineens en er begint een animatie te spelen, te belachelijk...

power shot is tof,als ge die bal naar een andere speler past tijdens een vrije trap dicht bij goal en uwe andere speler doet power shot is de kans dat het een goal is heel groot

Op futbin vind je community based oplossingen voor voor SBCs.
Moet je zelf kijken of je de reward van de SBC de moeite vind om er de spelers voor te kopen.

Zelf verkoop ik practisch alles tradeble en houd ik alleen de untradeble spelers in de club.
Meestal heb je dan genoeg coins om wat missende spelers te kopen voor een specifieke SBC.

Verder heb je ook nog de BPM (Bronze Pack Method) om aan coins te raken. Als je niet weet hoe dat zit -> google even.

Ik heb met bovenstaande nu een saldo van +- 62k coins zonder er al teveel tijd in te steken.

Wat betreft tactiek, skillplay, .... -> oefenen , oefenen , oefenen
Er zijn op Youtube ook redelijk wat tutorials rond de basics te vinden. Nu gezien de gameplay dit jaar stevig verandert is kan het wel zijn dat filmpjes van Fifa 22 niet meer relevant zijn.

PXL_20220928_155434282.jpg

Mijn ploegsje voor t ogenblik, staat maar half op de foto, maar Miroslav Klose is mijn coach, ik vond dat altijd ne super spits...

@Kiiilerke, first owners eh... :D

Omfg, waarvoor dient de companion app nog?

Op console heb je 100 slots, maar als ik naar de app ga kan ik er geen meer listen

What the actual fuck?

That's a wrap..

Maar pace wordt zoals altijd terug belangrijk ze we hebben het hier over fifa...

En hier en daar al keeper lobs gezien zoals ze op t einde van 22 spamden

En keepers, ha (that is all)

Maar die low driven shot (rondje plus L1 en R1) is vervangen door een gedrocht van power shot, alles stopt ineens en er begint een animatie te spelen, te belachelijk...

Ge kunt die camera zoom bij powershot uitschakelen bij de settings.

Terug
Bovenaan