Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk zeggen ze dat aan telefoonEn Media Markt Wilrijk verkoopt pas vanaf morgen zeiden ze telefonisch. Kan toch bijna niet anders dat ze in Wilrijk toch ook vanavond reeds verkopen als ze dit in Hasselt en Brugge al doen...

packs kopen helemaal linksAmai helemaal anders spelen... Iemand die weet wat je nu met die sterren kan kopen? Heb er 18 maar kan geen packs kopen ermee![]()
Hoe bedoel je? Ik zit in de store maar kan enkel met coins of fifa punten packs kopen... Sterren staan er niet bijpacks kopen helemaal links
Gij hebt wel speciaal maten dat die u games kopen.Ik ging de game niet spelen dit jaar. Gisteren vergiftigd geschenk gekregen van een goeie maat.. Fifa 23!40/50k teampje nu.
.In het moments menu helemaal linksHoe bedoel je? Ik zit in de store maar kan enkel met coins of fifa punten packs kopen... Sterren staan er niet bij
kheb er toch nog gene ene gezienZijn er ook mannelijke refs?![]()
Heb je ergens een uitroepteken staan? Modifier voor position gebruiken ofzo ? Kan bijna niks anders zijn, er is ook geen chem meer nodig voor sbc's, toch niks meer tegengekomen, gewoon kopen en hoogstens wat zulke kaartjes spenderenIs de bug in de web app nog steeds niet gemaakt? Ik koop exact dezelfde 11 spelers, de persoon in het Youtube filmpje voldoet aan alle voorwaarden, bij mij niet…
Ik snap er niets van…

Die sterren kan ik je in de Moments store spenderenHoe bedoel je? Ik zit in de store maar kan enkel met coins of fifa punten packs kopen... Sterren staan er niet bij