Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EA Play afsluiten voor 1 maand (nu promo aan 0.99€). Vervolgens heb je 10u trial op fifa 23.Zijn er eigenlijk free trial mogelijkheden om online te spelen gedurende een korte periode?
Speelt toch anders, zeker niet slechterEn is het de moeite? de laatste fifa die ik op pc gekocht heb is fifa 2018..

Ge moogt het in spoiler zetten...50k gemaakt door te traden.
Mensen die info willen voor €50? Dan ga ik een discord aanmaken
Neen serieus, werkt beter dan bpm.

Met wat een team ben je dan aant spelen? En gezien iedereen nu in div 10 begint zonder plaatsingsmatchen zullen alleen de betere spelers al bezig zijn....Ge moogt het in spoiler zetten...
Nog geen enkele win hier in rivals, tgaat goed![]()
nee nog altijd 100Blijft 30 nu het maximum dat je kunt zetten op de transfer list?
Ja maar kmoet toch nekeer iemand van gelijk niveau tegenkomen eh, ik denk dat ik al 10 L's heb in rivals...Met wat een team ben je dan aant spelen? En gezien iedereen nu in div 10 begint zonder plaatsingsmatchen zullen alleen de betere spelers al bezig zijn....
In Ganshoren is er wel ne winkel die wel eens vroeger fifa heeftNog steeds nergens te koop in de winkel?![]()
nja early acces is meestal sweats.Ja maar kmoet toch nekeer iemand van gelijk niveau tegenkomen eh, ik denk dat ik al 10 L's heb in rivals...
En ik speel imo redelijk ok
Kzou graag 3 wins hebben, utopie vrees iknja early acces is meestal sweats.
Ik nu met veel moeite in div 8
Hoe dan?nee nog altijd 100
In game als ge opstart op consoleHoe dan?
ok, en dat draagt over naar de app dan?In game als ge opstart op console
Hoe dan?50k gemaakt door te traden.

Eerst een goeie freebie geven he50k gemaakt door te traden.