FIFA 22

FIFA 22

Niet goed dan? Waar zou jij hem zetten? CDM is niet aan te raden denk ik dan
Kheb zelf nog nooit met xavi gespeeld.
Cdm zou ik ook niet doen, defensief en fysiek is hij te zwak daarvoor volgens mij.
Cam zou wel nog gaan, met een hunter, al is zijn schotkracht nog niet optimaal.
Hij is vooral een cm denk ik.
Maarja in een 4231 met kante en capoue zou ik hem ook wel cam zetten. Hangt ook wat af hoe je hem gebruikt natuurlijk.

Die inaki williams is ook heel goed vind ik zelf, zat in mn team tot ik die laatste nieuwe suarez packte. Enkel die weak foot is een zwakte bij inaki vond ik

Jawatte, eerste wedstrijdje alvast goed...

Ik ben ni echt ne voorzetter van de flank, ik probeer er eentje met Xavi (met vierkantje) en perfect op de kop aan de tweede paal, ik moest maar binnentikken, nooiicceee

Had ik die laatste match niet verloren was ik 2 markers opgeschoven met mijn nieuw teampje, draait goed... Hebben jullie soms last een paar meter en dan 1 op 1 uitkomen vs de keeper? Kappen jullie vaak uit of gewoon lobben? Ik heb er wat last mee soms

Ik ga mij raul prime bijkopen en mijne Dembele verkopen denk ik...

Ja, ik heb hem... De speelstijl die mij ligt...

Om snel te counteren, en niet de flanken te moeten afdweilen, gewoon deze custom tactics gebruiken, al is het maar 1 matchke, als ge het nog niet kent zult ge mij bedanken...

Alles loopt nu zo vlotjes en ben aan t stijgen in rivals nu, (had 92 raul bij gekocht en hij staat nu in de spits, samen met Williams, Williams de diepe spits, en Ferran torres op de cam)

Pozuelo is uit de boot gevallen, maar mannekes wat speelt dit goed voor mij...

Prime Cantona uit mijn Prime upgrade pack :love:
Nu nog Vieira en ik ben content :D

En van de nieuwe promo Inaki en Martins in hetzelfde pakje, pack luck dik oke!

Wil hier iemand mij zeggen hoe je dat schot van ruim buiten de 16 doet ?

Ik zie dikke noobs daarmee scoren, moet toch een knoppencombinatie zijn waarmee dit makkelijker lukt?

Ze moeten toch hun klok ne keer bijvijzen bij de classic cup opdrachten, duren precies maar half zo lang in echte tijd

Alé vooruit, eerste keer een fut fantasy kaartje gehit bij 82+, 86 josé sa, gebruiken over maignan 89?

Geen chem verlies als ik varane opstel

Laatste tijd me moeten beperken tot een halve weekend league. Nu terug wat meer tijd en dit teampje op poten gezet. Moet wel goed gaan volgens mij. Twijfel om Icardi nog te wisselen door mbappe nu die in solden staat. Heb ook beckham 92 die er op stond in de plek van messi dus die wissel ik nogal.

Terug
Bovenaan