FIFA 22

FIFA 22

vJcXPsc.jpeg

Jawel, maar 7 wins gehaald in WL, maar er zat toch een leuk cadeautje in het 100k pack... 91 prime Lahm (RB)

Maar ik lees niet anders dan dat je hem op de CDM moet zetten en dat hij beter zou zijn dan Kanté toty

Maar zou ik hem subben, of hoe zou ik hem gebruiken? Kan Guendouzi of Kamara die positie (RB) aan? Beiden hebben hier op de foto in de stats een shadow erop

Of zijn er andere manieren om Lahm te laten starten ??

Of ook, mijn moeilijke positie om in te vullen is de RM bestaat er voor 470 k een goed alternatief, en/of een andere opstelling met deze spelers

Edit, toch maar 425 k gecasht

Laatst bewerkt:
Net divisie 1 gehaald…1e keer ooit sinds ik Fifa online speel. En ik vind mijzelf maar een matige speler. Ik kan geen trucjes, geen kopballen scoren, voorzetten is een ramp, etc. En toch, met echt wel mooie uitgespeelde goals lukt het precies ook!

Mijn ploeg is net geen 7,5 miljoen waard, geen idee of dat veel is in divisie 1.

Net divisie 1 gehaald…1e keer ooit sinds ik Fifa online speel. En ik vind mijzelf maar een matige speler. Ik kan geen trucjes, geen kopballen scoren, voorzetten is een ramp, etc. En toch, met echt wel mooie uitgespeelde goals lukt het precies ook!

Mijn ploeg is net geen 7,5 miljoen waard, geen idee of dat veel is in divisie 1.
Denk dat de meeste teams iets meer waard zijn. Ik zit eveneens in divisie 1. Enfin vorig seizoenen huidige fifa, nu nog in 2 door minder spelen. Ik zou wel eens proberen om door te duwen voor elite ma geen idee of dat lukt, met wat volume mss. Mijn team is 7,1miljoen waard maar Cruyf is hier al quasi de helft van.

Damn, ik had 9 tokens en was bezig voor de 10de, ik win mijn laatste SB match die nodig was en ineens word ik eruit gesmeten, ik dacht iets van server fuck up, ik doe een nieuwe match en ik krijg mijn token, ik ging dan zoeken naar de sbc voor team 1 en is verdwenen, blijkbaar was er weer fuck ups van EA en kregen sommigen team 2 spelers, dus het pack is tijdelijk offline gehaald en diegene die een team 2 speler hebben gehit zullen dus een compensatie krijgen en met 2 spelers overblijven

Just te laat voor een mogelijke free B-day speler dus

En is terug nu, 89 di lorenzo... W :unsure:

Laatst bewerkt:
Damn ik heb al fun gehad met die inaki Williams 84 kaart, echt goed kaartje, ok heeft geen pro stats voor te dribbelen etc. maar die ligt mij redelijk goed, en daarbij laat ik pozuelo nu starten en dat gaat redelijk goed zo, ben fan van die pozuelo met 5*wf, Ginola is er ff uit en het ging zowaar beter zonder hem

Ik denk dat ik xavi icon ga nemen, kan die goed op de cam spelen met 3 cams ??

Ben ff de naam kwijt van die positie waarmee ik ingame speel, met 2 CDMs en 3 cams, op welke positie zou die goed spelen ? Centrale cam of l of r?

Ik heb dus zoiets in gedachten :

WKDFIEV.png

Met loyalty kom ik aan 100 chem, enkel Ferran en Capoue starten met 8 chem, doenbaar lijkt me toch

Laatst bewerkt:
Juist De Vrij sbc gedaan.
Marquinhos + Donnarumma staan te koop.
Schmeichel prime gaat in de plaats kopen.

Hakimi ook vervangen door Zambrotta
Di natale verkocht aangezien ik Fekir heb gepacked (cam).

Damn ik heb al fun gehad met die inaki Williams 84 kaart, echt goed kaartje, ok heeft geen pro stats voor te dribbelen etc. maar die ligt mij redelijk goed, en daarbij laat ik pozuelo nu starten en dat gaat redelijk goed zo, ben fan van die pozuelo met 5*wf, Ginola is er ff uit en het ging zowaar beter zonder hem

Ik denk dat ik xavi icon ga nemen, kan die goed op de cam spelen met 3 cams ??

Ben ff de naam kwijt van die positie waarmee ik ingame speel, met 2 CDMs en 3 cams, op welke positie zou die goed spelen ? Centrale cam of l of r?

Ik heb dus zoiets in gedachten :

WKDFIEV.png

Met loyalty kom ik aan 100 chem, enkel Ferran en Capoue starten met 8 chem, doenbaar lijkt me toch
Bedoel je 4231?
Met die opstelling speel ik ook veel.

Of je zet ze zo, dan heeft iedereen 10 chem

Bedoel je 4231?
Met die opstelling speel ik ook veel.

Of je zet ze zo, dan heeft iedereen 10 chem
Thx, ik had ook al wat getest, maar dacht wel dat er met een icon wat mogelijkheden waren, en maar 1 rood lijntje, nice...

Xavi op de cam zal wel werken zeker?

En met welke chem dan??

Laatst bewerkt:
Even een noob vraagje, heb fodder en coins te veel en de enige spelers die nu momenteel mijn ploeg beter kunnen maken zijn de top tier icons. Het zou de eerste keer zijn dat ik overweg een icon upgrade sbc te doen. Is een prime Icon beter dan een mid Icon? En waarom is de mid/prime icon sbc duurder dan de gewone prime icon SBC?

Thx, ik had ook al wat getest, maar dacht wel dat er met een icon wat mogelijkheden waren, en maar 1 rood lijntje, nice...

Xavi op de cam zal wel werken zeker?

En met welke chem dan??
Gho xavi op cam, in zou er een hunter opsmijten.
Hij heeft toch wel de pace nodig volgens mij, en zo is zijn schieten ook beter, passen is al quasi perfect😅

Terug
Bovenaan