FIFA 22

FIFA 22

8T8AQby.jpeg

Hebben jullie dit ook soms in rivals, precies of den boel is glitched... Ge ziet daar zo 3 vierkantjes die gelijk zot aan t spinnen zijn, elke keer dat dit voorkomt (vaak dus) kan ik er donder op zeggen dat ik geen twee keer na elkaar kan winnen, en vaak zelf ne hele avond nikske

Is dit gewoon een visuele bug of zit er meer achter?

Wat een glitch finale weeral, was redelijk on a roll met vollenbak RQ's

En dan de 3 laatste games,voor 1 win nog, spelers konden niks meer hier, en cc teams uiteraard all over the place, lachwekkend wederom, dus geen totw pack en blijven steken op 8 wins met serieus veel bijval van EA langs hunne kant

Stats voor de statswhores
L: 12

W:8

1)L 6-1
2)L 2-10
3)W 3-1 (RQ min 35)
4)L 1-5
5)L 12-0
6)L 3-12
7)W 6-1 (RQ min 75)
8)W 7-5
9)L 4-5
10)L 2-4
11)W 3-0
12)W 6-4
13)L 3-4
14)W 3-0 (RQ min 35)
15)W 2-0 (RQ min 25)
16)W 6-2 (RQ min 47)
17)L 2-5
18)L 0-12 (grootste glitch/credit card team al tegengekomen)
19)L 1-3 (glitch again)
20)L 2-8 (de glitch reeks moet een finale krijgen uiteraard)

Hier ook een slechte weekend league, 11 wins en redelijk wat ongeluk gehad. 5 tegenstanders die echt veel beter waren (geen probleem mee), maar hoe die bal aan Mbappé zijn voeten blijft plakken ondanks goeie tackles…Frustrerend is het.

Vardy 92 in goodie bag, rendeert nog niet echt, en weet niet goed wie ik nu in de spits doe en wie op de centrale cam, ik denk dat inaki Williams het in alle geval beter doet in de diepe spits

Ik heb 2 goodiebags gedaan.
1e: 89 simeoni headliner (andere was dumfries otw)
2e: 88 gomez (seville, road to the final)(andere was savanier headliner)

Ja kimmich ook had ik, 92 headliner, maar alle keren die totw bij de vereisten, ik heb er maar 1 die ik kan missen momenteel, mijn inkomsten gaan niet meer naar packs maar naar totws, echt triestig eigenlijk

Ik had gisteren Diaz van Liverpool headliner kaartje. Vandaag in form gekregen :)
Die headliner heb ik ooit gekocht aan 90k. Uiteidelijk rap verkocht toen hij veranderd was naar liverpool, voor 130k. Nog geen week later was hij 250k..😅 Maar onlangs via een goodiebag heb ik heb terug gekregen. Wel goeie kaart, gebruinhem soms als sub.

Nieuwe update ofzo? Het is nog interessanter om buiten met da koud weer uw gras zien te groeien, djeez da gaat traag AF

Slow ass gameplay

Speelt toch rete slecht, ik val in slaap vooraleer mijne pass effectief aankomt, lopen alleen naar doel duurt een eeuwigheid, echt triestige gameplay

Terug
Bovenaan