FIFA 22

FIFA 22

Die Reinier en Joelinton zijn ook wel goed. Alleen spijtig dat de SBCs rond de 20k kosten. Wat toch wel iets te veel is voor silvers. En er komen er nog redelijk wat precies.

Die kleine gamins in fifa beginnen echt tegen te steken in alles wat met objectives te maken heeft, ge kunt amper, Alé ik toch, verdedigen tegen dat kinderachtig park the bus simulator spel, er wordt nauwelijks nog gespeeld, het begint hier al op zen Amerikaans te worden met dat belachelijke defense gedoe, en er nog voor beloond worden ook, voetbal is voor mij aanvallen, niet dat tristig afkooksel dat deze game is

Ohjee, die friendly’s Final Fanatics..
Geen idee hoe je gelinkt wordt aan uw tegenstander, maar ik word elke keer precies anaal gepakt. Op 10 matchen geen enkele gewonnen.
Die eerst 9 overwinningen had ik snel, maar nu amai.. Of stijg je ook mee met degene die dan op die 9 wins zitten..?

Die kleine gamins in fifa beginnen echt tegen te steken in alles wat met objectives te maken heeft, ge kunt amper, Alé ik toch, verdedigen tegen dat kinderachtig park the bus simulator spel, er wordt nauwelijks nog gespeeld, het begint hier al op zen Amerikaans te worden met dat belachelijke defense gedoe, en er nog voor beloond worden ook, voetbal is voor mij aanvallen, niet dat tristig afkooksel dat deze game is
Het is overal park the bus. 8 verdedigende spelers en 3 aanvallende spelers en counteren maar. Weekend league, rivals, silver starts, etc. En het ergste van dit alles is, is dat ze zo vaak beloond worden. Lange bal over de verdediging en lopen maar. Bal botst dan via een omweg ook nog vaak goed voor hun. 5/5 momenteel in de weekend league en 2 keer weggespeeld, voor de rest zeer nipt en de wedstrijden worden vaak beslist door een lange bal.

Rotspel.

Heel het jaar door eigenlijk niet te hard geklaagd. Ik keek wel door de bullshit heen. Het was soms ook in mijn voordeel.
Maar al een dikke week zoveel button delay dat het gewoon niet meer plezant is. Krijg 6-0 op mijn neus, niet omdat de andere zoveel beter is, maar omdat mijn spelers een seconde later reageren...

Rotspel.

Heel het jaar door eigenlijk niet te hard geklaagd. Ik keek wel door de bullshit heen. Het was soms ook in mijn voordeel.
Maar al een dikke week zoveel button delay dat het gewoon niet meer plezant is. Krijg 6-0 op mijn neus, niet omdat de andere zoveel beter is, maar omdat mijn spelers een seconde later reageren...
Hier al 2 weken+ en counting...

En ik heb gene keeper nimeer, ik heb een professionele bal-in-de-goal-duwer sinds kort

8 wins in divisie 2 is zo goed als onmogelijk tegen donderdag. Het spel is na enkele updates vaak in de gevallen gewoon geluk. Ik neem de bal telkens goed af, maar rolt dan steeds naar een andere speler door die dan opeens 1 tegen 1 komt met mijn keeper. Simpele schotjes steekt hij zelf zijn armen niet meer uit, bal in zijn eigen goal duwen en aan de overkant spelen ze vaak een wereldpartij.

In co-op gisteren 0/3 gehaald in rivals en vandaag 1/4. We zitten aan 4 wins van de 8 (hadden er al 3).
Div 1 is precies ni ons ding momenteel.

Veel sjans bij de tegenstander, vooral creditcard teams met veel sjans.

3 wins in divisie 2, ik ga nooit aan 8 raken. En inderdaad, vaak het gevoel dat de bal goed valt voor de tegenstander. Ik kan makkelijk toegeven als ik een lucky goal maak, maar gebeurd zo weinig.

Gisteren van rivals rewards, blauwe kaart van felix, kdacht ola, kassa kassa
15-16k ...

Vandaag de marquee gedaan, Lewandowski (gold) als beste pull (70k +-).

Hele tijd niks boven de 2k getrokken (1-2 maand), het geluk is nu precies beetje aan het draaien

1 punt te kort voor rank 3 bij de play-offs en nu 5-1 in de weekend league…Opeens speel ik gewoon op een deftig niveau fifa. Na rivals die maar niet lukte deze week en gestopt aan 4 wins, gaat de weekend league als een speer. Ik hoop rank 5 te evenaren deze week.

Dacht zowat een maand geleden dat men team niet meer ging wijzigen ma toch een 5 tal wissels. WL loopt redelijk goed nu, win de meeste matchen.

Terug
Bovenaan