Tointje9810
Active member
Op zich een leuke promo momenteel met al die silvers. Een 74 rated de bruyne, die een 88 rated speler is
altiid leuk om es te proberen
altiid leuk om es te proberenVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
altiid leuk om es te proberenHet is overal park the bus. 8 verdedigende spelers en 3 aanvallende spelers en counteren maar. Weekend league, rivals, silver starts, etc. En het ergste van dit alles is, is dat ze zo vaak beloond worden. Lange bal over de verdediging en lopen maar. Bal botst dan via een omweg ook nog vaak goed voor hun. 5/5 momenteel in de weekend league en 2 keer weggespeeld, voor de rest zeer nipt en de wedstrijden worden vaak beslist door een lange bal.Die kleine gamins in fifa beginnen echt tegen te steken in alles wat met objectives te maken heeft, ge kunt amper, Alé ik toch, verdedigen tegen dat kinderachtig park the bus simulator spel, er wordt nauwelijks nog gespeeld, het begint hier al op zen Amerikaans te worden met dat belachelijke defense gedoe, en er nog voor beloond worden ook, voetbal is voor mij aanvallen, niet dat tristig afkooksel dat deze game is
Hier al 2 weken+ en counting...Rotspel.
Heel het jaar door eigenlijk niet te hard geklaagd. Ik keek wel door de bullshit heen. Het was soms ook in mijn voordeel.
Maar al een dikke week zoveel button delay dat het gewoon niet meer plezant is. Krijg 6-0 op mijn neus, niet omdat de andere zoveel beter is, maar omdat mijn spelers een seconde later reageren...
Dat van ons nu je hier niet meer elke dag loopt te klagen over een spel dat de dagelijks speelde ;-)mijn leven is een pak aangenamer nu ik geen fifa meer speel