FIFA 22

FIFA 22

kUVUDDo.png

25k pack gekocht , niet slecht...

Ik was nergens deze WL, weeral een rotstart met 2 op 10, bizar dat ik dan nog 6 op 10 maak in de terugronde... En zelf een paar gifted ook, daarvoor is spelen op zondag ni slecht

Stats voor de statswhores
L: 12

W: 8

1)L 2-4
2)L 2-6
3)L 2-7
4)L 3-4
5)L 4-7 (R9 cc Team)
6)W 2-0
7) L 3-5
8)L 3-4 (PTB)
9)W 1-0 (RQ, 6 min)
10)L 3-7
11)L 3-5
12)L 4-6
13)W (gifted)
14)W 1-0 (RQ, 10 min)
15)W gifted
16)W gifted
17)W 4-3
18)L 1-3
19) W 5-3
20)L 2-6

De zielige fifa community zit weer vollenbak te PTB'en over die objectives...

Er zijn weer is free packskes zelle

Tristig volk

bo6Dd6z.jpeg

Laatst bewerkt:
Hebben ze weer iets (live) ge patcht ofzo? Niveau ligt hier zeer laag, de game laat mij niks deftigs uitvoeren, ze kunnen nog geen 2 passen geven, al een paar dagen zo, ik voel mij precies weer in t begin van deze game bij de launch, wa een kakspel toch...

Ik was aan het pm'en met nen Englishman, hij zij ook, it's getting worse, but playable

Nu dat laatste ben ik helemaal niet mee akkoord, ik heb er is op gelet, in de verdediging, wanneer ge naar de man in balbezit gaat in een rechte lijn, maken ze constant een soort van half maantje als ze daar toekomen, ipv de bal dan af te schermen geven ze gewoon vrijspel aan de aanvaller... Probeert met diene BS maar is deftig te spelen als ze niks tegen houden...

En aanvallend, niemand biedt zich aan, etc, etc

Counterploegen worden nog steeds veel te hard beloond. Drop back 80 min aan een stuk en toch winnen, ik kan daar echt niet bij. En keepers die vaak de bal keihard in hun eigen goal rammen, dat mag er net uit. Net als die irritante terugspeelballen die de keepers gewoon oprapen. Eigenlijk gewoon een dik k*tspel als ge niets van skills kunt, geen tijd wil winnen en schoon voetbal wilt spelen.

Terug
Bovenaan