Steakfriet
Active member
Heb toch maar zen flashback gedaan. Uiteindelijk is die snel en zotte dribbel met 5star meer heb ik niet nodig. Ineens van men fodder af.Gouden Neymar ff 100k gecrashed op één uur.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb toch maar zen flashback gedaan. Uiteindelijk is die snel en zotte dribbel met 5star meer heb ik niet nodig. Ineens van men fodder af.Gouden Neymar ff 100k gecrashed op één uur.
Laat is weten of ie goed is...Heb toch maar zen flashback gedaan. Uiteindelijk is die snel en zotte dribbel met 5star meer heb ik niet nodig. Ineens van men fodder af.
Zo cheap, dan doe ik hem welflashback neymar is beter dan de goude versie
85 x 10 sowieso. Er zullen komende dagen nog wel tokens in daily sbc's komen.ik heb momenteel 14 'tokens'.
Wat zou het beste zijn:
81-89 pack paar maal?
ultimate pack?
of 85+ 10pack (als ik er nog 1 haal)?
zou vooral voor sbc fodder zijn, kben niks van 82+ meer precies85 x 10 sowieso. Er zullen komende dagen nog wel tokens in daily sbc's komen.
Ik zou wegblijven van 81-89, beter de Ultimate Pack dan.
Hier lukt het ook van geen kanten de laatste dagen. Al lang geleden dat ik me nog zo heb opgeboeid in Fifa.50 loses en 3 wins ofso in rivals
fifa gaat voor een paar maand niet meer gespeeld worden,dat ze oprotten met hun 45ste minuut en 90st minuut script goals

.Na een tiental games kan ik enkel maar zeggen dat het de beste op die positie is waar ik al mee speelde.Laat is weten of ie goed is...
Ik weet niet waar ik met mijn teampje hem nog kan inpassen, maar mss complete ik hem wel

Lukte hier met Ferran, een FS speler hierNog iemand probleen bij het vrijspelen van die objective player “Mollo”, zo een future star swap player.
Je moet daar 4 keer met een speler scoren die geboren is na 1/1/1999.. Ik scoor 2 keer met die moments Dest (03/11/2000) en het pakt niet. Zelf met die milestone ovjective kaart van la liga pakt het niet![]()
Hmm vreemd.. Mss eens proberen met de gouden ferran..Lukte hier met Ferran, een FS speler hier
Enorm.. Ik ben aan het volgen op RTL sport, helaas is dat dus in het Frans. Tzal wel voor iets goed zijnGeen CL PSG tegen RM (marquee) binnen 5 minuten, ze geven het hier zelf niet uit op de lokale zenders, triestig