FIFA 22

FIFA 22

ik heb momenteel 14 'tokens'.
Wat zou het beste zijn:

81-89 pack paar maal?
ultimate pack?
of 85+ 10pack (als ik er nog 1 haal)?
85 x 10 sowieso. Er zullen komende dagen nog wel tokens in daily sbc's komen.
Ik zou wegblijven van 81-89, beter de Ultimate Pack dan.

50 loses en 3 wins ofso in rivals

fifa gaat voor een paar maand niet meer gespeeld worden,dat ze oprotten met hun 45ste minuut en 90st minuut script goals

50 loses en 3 wins ofso in rivals

fifa gaat voor een paar maand niet meer gespeeld worden,dat ze oprotten met hun 45ste minuut en 90st minuut script goals
Hier lukt het ook van geen kanten de laatste dagen. Al lang geleden dat ik me nog zo heb opgeboeid in Fifa.

Vraag me af of de laatste patch niet compatibel is met mijn speelstijl...

Ik heb gisteren Maradona uit de player pick gehaald, na eerder al Eusebio gekregen te hebben bij de vorige player pick :coolbrows:.

Op geen enkele fifa zoveel packluck gehad als op deze, ook nog nooit zo een slechte gameplay geweten, waarbij keepers alles kunnen redden en aanvallers gewoon niet kunnen scoren.

Vorige weekend league gestopt bij 11/15.

Laat is weten of ie goed is...

Ik weet niet waar ik met mijn teampje hem nog kan inpassen, maar mss complete ik hem wel
Na een tiental games kan ik enkel maar zeggen dat het de beste op die positie is waar ik al mee speelde.
Met een deadeye is alles top. Acceleratie, schot en dribbel allemaal belachelijk goed. Het enige waar ik over zou kunnen klagen is dat zijn passing bij dekking niet altijd top is. In ieder geval echt goedkoop. Zen gouden kaart lijkt me echt niet beter aangezien je daar een hunter moet opzetten.

Hier ook al enkele weken weinig aangeraakt, spel is gewoon nen virtuele panini stickerboek. Uw speler die alles scoort kan paar weken later plots nimeer scoren. ("De powercurve" eerder de "zoek-een-nieuw-kaartje-jij-addict-curve")

Nog iemand probleen bij het vrijspelen van die objective player “Mollo”, zo een future star swap player.
Je moet daar 4 keer met een speler scoren die geboren is na 1/1/1999.. Ik scoor 2 keer met die moments Dest (03/11/2000) en het pakt niet. Zelf met die milestone ovjective kaart van la liga pakt het niet😅

Nog iemand probleen bij het vrijspelen van die objective player “Mollo”, zo een future star swap player.
Je moet daar 4 keer met een speler scoren die geboren is na 1/1/1999.. Ik scoor 2 keer met die moments Dest (03/11/2000) en het pakt niet. Zelf met die milestone ovjective kaart van la liga pakt het niet😅
Lukte hier met Ferran, een FS speler hier

Terug
Bovenaan