FIFA 22

FIFA 22

Daarom begin ik nu ook niet meer aan die silvers. Mensen die dat wekelijks doen hebben nu een ganse ploeg vol met speciale silver daar ga ik dan niet tegen beginnen met mijn silvers die ik ergens bij een hark. Genoeg andere objectives te doen. Moet nog een hoop Squad Battles voor weer zeker Elite 1 te hebben. Moet nog wat Icon Swap tokens doen. En morgen kan ik voor het eerst Weekend League in. Dus geen zin en geen tijd voor silvers.

Eens begonnen met ons packjes zijn er een pak dit keer met de weekly, season en team event reward allemaal in een keer.

2e packje (Jumbo Rare player pack) Kane EN Casemiro 90 en 89 dus dat is leuke fodder, broodnodig ook want zit nog altijd zonder degelijk fodder na POTM Vini. Plus ook nog eens 2 TOTW speler wel 78 en 75 en untradeable dus niet echt nuttig voor een SBC die meestal ook een redelijk hoge team rating heeft.

3e (Jumbo Rare player pack) Courtois 89, WW Nelson Semodo 86 en Rashford 85. En De helft dubbele :o

4e (Mega Pack) Sczenscy 87

8e pack Dias 87

7 spelers boven de 85 dus. Valt goed mee. Wel heeeel veeeel dubbele, de untradeables zoveel mogelijk in player pick SBC gegoten niks goeds uit gekregen en de tradeable verkocht. Gelukkig dat ik de weekly rivals rewards de laatste weken de tradeable optie kies.

Dit keer Di Maria uit de pack en me niet laten vangen en even denken dat het Messi was :D

En Rafa TOTW uit een andere pack toch een 84 rating dus daar ben je al meer mee. Tradeable ook dus desnoods discard.

Is een goeie dag geweest, hebben al veel slechter pulls gehad.

De winter token zit dit keer "verstopt" bij de Marques Union-Gent.

Toch lloris gepulled deze marquee, das al iets

En ik wacht op de martial sbc die eraan komt, kan je zien in de companion app home screen

Ahnee, das de nieuwe lichting denk ik

Toevallig weer geupdate? Passes komen niet aan, zowel bij mij als bij de tegenstander, valt echt op.
Ik tackle met Van Dijk ik het strafschopgebied, Van Dijk krijgt geel, en opeens tijdens de strafschop wordt dit rood…

Bij mij was het ook gene vette. Een Dias of Insigne noem ik gene vette.

Geplaatst voor de WL. 4 van de eerste 5 matchen gewonnen dus nog de helft over. Ik laat me wel niet meer vangen en speel ze zondag wel. Op vrijdag is de moeilijkheidsgraad beduidend hoger. Zal wel de laatste icon token vrij spelen met zo een eredivisie ploeg, jeej.

godver als dit WL gaat worden ga ik het vlug beu zijn

eerste ploeg meteen Neymar, Mbappe en Messi als voorhoede en de rest van de ploeg was ook vol rat. Eerste corner meteen de corner glitch.

7-0 op mijn doos gekregen, goed vond ik hem niet maar kende gewoon alle trucjes blijkbaar en dan schiet ik ook nog 2x op de deklat. Anders was het 3-2 half weg en hadden we een wedstrijd maar nu stond de poort in de 2e helft dan jammer genoeg helemaal open.

Had al redelijk wat snelle Spanjaarden in mijn club. Enkele snelle Spanjaarden ingekocht. En dan krijg je dit:

Spelers zeggen me niet meteen iets lol :p

Vooral dus op pace selecteren. Doe ik nu ook voor die Squad Objectives dus als ik eens wat tijd heb misschien toch eens die silver friendly proberen.

Terug
Bovenaan