GETHEZ
Well-known member
Tis echt erg hier ook, soit ik heb Ginola wel als troostgeen enkele walk out van mijn packs
pack luck 0,0,zijn we gewoon natuurlijk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis echt erg hier ook, soit ik heb Ginola wel als troostgeen enkele walk out van mijn packs
pack luck 0,0,zijn we gewoon natuurlijk
Zijn er nog volgens reddit/forums, kan ff duren maar zullen ze wel fiksen. Zeldzaam dat EA een foutje maakt...
Silver stars is fun, iedereen quit meteen das minder leuk. Heb veel weeklies gedaan en wel een aardig silver team ondertussen![]()

Zegt de man met GinolaWtf van sjans hebben jullie

Kheb ondertussen al bijna 400 matchen mee gespeeld, laatste dat ik mij kan herinneren van packluck zeZegt de man met Ginola![]()

Welke 11 heb je?Silver Stars is easy peasy. 4 wedstrijden nodig en alle 4 gewonnen. Mijn zilver ploegje speelt leuker dan mijn gewone ploeg.
kheb een silver team met allemaal rode links en kheb er 7 na elkaar gewonnen![]()
teach us your skills o great master of fifaHad al redelijk wat snelle Spanjaarden in mijn club. Enkele snelle Spanjaarden ingekocht. En dan krijg je dit:
![]()