Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoel de kwalificatie wedstrijden, nog nooit weekend league gehaald. Mijn team is 1,6 miljoen waard, 70% tradeble en sbc’s, geen enkele speler die ik gepacked heb.Valt toch mee. Ik heb volgens Futbin een ploeg van 2.6 miljoen en voor mij is Weekend League een magische plek aan het einde van een regenboog iets waarvan velen me verzekeren dat het effectief bestaat maar ik zelf ben er nog nooit geweest.
Door gewoon te spelen kun je toch aardig wat coins verdienen.
Als ik goesting heb wordt dat 90 minuten bij mij, win or losekindjes gaan echt volledig in meltdown als ge hun golden goal niet volgt als ze een goal maken en direct op pauze duwen he ? wa een toxic bende
Die bicycle kick heb ik ooit per ongeluk gedaan. In box begin ik soms te stressen dat ik uit pure wanhoop alle knopjes indruk en plots bam goal. Is ook nog altijd mijn verdedigende tactiek als ze in de box geraken gewoon beginnen drukken op elke knop op mijn controller en hopen dat ik de pak kan afpakken. Als dat lukt dan hopen dat ik hem niet meteen weer verlies.
De bicycle kick (in minstens world class) gedaan tijdens de swaps objectives, in een variant van de corner glitch
Stadium milestones unlocked
Ik wist meteen dat ie ging poppen
lol je mag eens een paar van mijn packjes komen opdoenIcon sbc gedaan.. 91 Eusebio![]()

Heb het net geprobeert maar weer niet gelukt weer op 4 wins gestrandPro tip, altijd checken of uw wins tellen voor swaps... Was al 2 wins verder en realiseerde me toen dat die conmebol ofzo geen silvers zijn... Wou Argentina combineren met de silvers, pijnlijk
@dadash t'is t moment om ons te plaatsen met veel niet habitués in the house die nu champs spelen...
nu weer aan de 2k punten geraken eerst.Er zal bronze tussen hebben gezeten dan mssHeb het net geprobeert maar weer niet gelukt weer op 4 wins gestrandnu weer aan de 2k punten geraken eerst.
Commebol heb je zowel gold als silvers je moet zorgen dat ze rating 65-74 hebben dan lukt het wel. Heb zo argentinie, silver en first owned gecombineerd. Wel pittig zo met silvers op world class.
Met uw silvers vooral bronzen teams zoeken. Of silvers met lage teageest.Heb het net geprobeert maar weer niet gelukt weer op 4 wins gestrandnu weer aan de 2k punten geraken eerst.
Commebol heb je zowel gold als silvers je moet zorgen dat ze rating 65-74 hebben dan lukt het wel. Heb zo argentinie, silver en first owned gecombineerd. Wel pittig zo met silvers op world class.
Wat is niet normaal? Ik zit in divisie 1 met een 85team. Op zich toch niet zo gek denk ik dan. 900k is men team waard volgens futbin. Zelf ook nog wel maar 2x WL gehaald maar ben van plan dit vanaf volgend seizoen altijd te halen, nu zijn men kansen op lol.Helaas vanaf divisie 2 zijn er geen normale teams meer op ps5. WL stop ik gewoon op 8 bespaart mij zoveel stress lol
Met uw silvers vooral bronzen teams zoeken. Of silvers met lage teageest.
En dan 3 goeie subs hebben in inzetten tijdens de match. Ik pak vb neymar en benzema op in te springen
Wat is niet normaal? Ik zit in divisie 1 met een 85team. Op zich toch niet zo gek denk ik dan. 900k is men team waard volgens futbin. Zelf ook nog wel maar 2x WL gehaald maar ben van plan dit vanaf volgend seizoen altijd te halen, nu zijn men kansen op lol.
Voor de eerste keer is gefocust op Squad battles, 25 matchen gedaan maar elite 1 zit er niet in, zal 2 zijn. Wel wat met silvers gespeeld voor die vervelende icon tokens. Heb het met first owned zilveren gedaan met een cheam van 50, gewoon na 1 minuut men 3 beste spelers inbrengen.