FIFA 22

FIFA 22

kindjes gaan echt volledig in meltdown als ge hun golden goal niet volgt als ze een goal maken en direct op pauze duwen he ? wa een toxic bende

Zeer vervelend dat de web app niet al jouw spelers toont bij het doen van SBCs. Dacht dat ik een pak meer 84s had, en als ik dan specifiek op een league zoek, vind ik ze wel. Als ik gewoon zoek, toont de web app ze niet.

Valt toch mee. Ik heb volgens Futbin een ploeg van 2.6 miljoen en voor mij is Weekend League een magische plek aan het einde van een regenboog iets waarvan velen me verzekeren dat het effectief bestaat maar ik zelf ben er nog nooit geweest.

Door gewoon te spelen kun je toch aardig wat coins verdienen.
Ik bedoel de kwalificatie wedstrijden, nog nooit weekend league gehaald. Mijn team is 1,6 miljoen waard, 70% tradeble en sbc’s, geen enkele speler die ik gepacked heb.

amai die nieuwe kaart Sow ziet er heel goed uit. Jammer dat het een bundesleague speler is. Heb al een Serie A/Primera Division/Premier League hybrid er nog een league bij is een beetje teveel van het goede.

En 3e week op rij dat we op 21 punten eindigen in de play offs. Ach jah toch weer 4 wedstrijd gedaan uit die objective waarvoor je er 14 nodig hebt. Als we er elke week 4 winnen komen we er ook wel zeker.

EDIT:; uit de rewards Delayny IF gekregen niet slecht eigenlijk. 84 rating ideaal voor ergens een SBC die een IF met hoge team rating vereist.

Momenteel heb ik Pulisic versus fire in mijn team op LW. Iemand van de kenners hier die kan beoordelen of die winter Zaha beter is? Op basis van zijn main stats lijkt het me wel, maar weak foot is wel een sterretje minder...

POTM VINI :D

Heb geen van beide dus kan niet helpen. Las ergens wel dat Zaha beetje clunky aanvoelt. Er is ook een loan beschikbaar dacht ik. Misschien die eens proberen en uit maken of hij bij jouw speelstijl past.

De bicycle kick (in minstens world class) gedaan tijdens de swaps objectives, in een variant van de corner glitch

Stadium milestones unlocked

Ik wist meteen dat ie ging poppen
Die bicycle kick heb ik ooit per ongeluk gedaan. In box begin ik soms te stressen dat ik uit pure wanhoop alle knopjes indruk en plots bam goal. Is ook nog altijd mijn verdedigende tactiek als ze in de box geraken gewoon beginnen drukken op elke knop op mijn controller en hopen dat ik de pak kan afpakken. Als dat lukt dan hopen dat ik hem niet meteen weer verlies.

Nu die bicycle objective is een van de minste de andere in die categorie geven je tenminste een pack.

Ferm niveau verschil tussen WL Play offs en Div 2 blijkbaar. 2e 4-0 zege op rij deze na amper 29'. 4 schoten op doel 4 doelpunten :o

Pro tip, altijd checken of uw wins tellen voor swaps... Was al 2 wins verder en realiseerde me toen dat die conmebol ofzo geen silvers zijn... Wou Argentina combineren met de silvers, pijnlijk :ROFLMAO:

@dadash t'is t moment om ons te plaatsen met veel niet habitués in the house die nu champs spelen...

Pro tip, altijd checken of uw wins tellen voor swaps... Was al 2 wins verder en realiseerde me toen dat die conmebol ofzo geen silvers zijn... Wou Argentina combineren met de silvers, pijnlijk :ROFLMAO:

@dadash t'is t moment om ons te plaatsen met veel niet habitués in the house die nu champs spelen...
Heb het net geprobeert maar weer niet gelukt weer op 4 wins gestrand :( nu weer aan de 2k punten geraken eerst.

Commebol heb je zowel gold als silvers je moet zorgen dat ze rating 65-74 hebben dan lukt het wel. Heb zo argentinie, silver en first owned gecombineerd. Wel pittig zo met silvers op world class.

Heb het net geprobeert maar weer niet gelukt weer op 4 wins gestrand :( nu weer aan de 2k punten geraken eerst.

Commebol heb je zowel gold als silvers je moet zorgen dat ze rating 65-74 hebben dan lukt het wel. Heb zo argentinie, silver en first owned gecombineerd. Wel pittig zo met silvers op world class.
Er zal bronze tussen hebben gezeten dan mss

Met uw silvers vooral bronzen teams zoeken. Of silvers met lage teageest.
En dan 3 goeie subs hebben in inzetten tijdens de match. Ik pak vb neymar en benzema op in te springen

Helaas vanaf divisie 2 zijn er geen normale teams meer op ps5. WL stop ik gewoon op 8 bespaart mij zoveel stress lol
Wat is niet normaal? Ik zit in divisie 1 met een 85team. Op zich toch niet zo gek denk ik dan. 900k is men team waard volgens futbin. Zelf ook nog wel maar 2x WL gehaald maar ben van plan dit vanaf volgend seizoen altijd te halen, nu zijn men kansen op lol.

Voor de eerste keer is gefocust op Squad battles, 25 matchen gedaan maar elite 1 zit er niet in, zal 2 zijn. Wel wat met silvers gespeeld voor die vervelende icon tokens. Heb het met first owned zilveren gedaan met een cheam van 50, gewoon na 1 minuut men 3 beste spelers inbrengen.

Laatst bewerkt:
Met uw silvers vooral bronzen teams zoeken. Of silvers met lage teageest.
En dan 3 goeie subs hebben in inzetten tijdens de match. Ik pak vb neymar en benzema op in te springen

I know maar er zijn niet altijd bronzen teams beschikbaar. Nu te makkelijk is ook niet goed want dan duren die 12 minuten soms wel heel lang als je 14x scoort of zo.

Wat is niet normaal? Ik zit in divisie 1 met een 85team. Op zich toch niet zo gek denk ik dan. 900k is men team waard volgens futbin. Zelf ook nog wel maar 2x WL gehaald maar ben van plan dit vanaf volgend seizoen altijd te halen, nu zijn men kansen op lol.

Skill is belangrijker dan de spelers natuurlijk. Ik heb normaal echt wel een goed team dus dat ik zuig ligt alvast daar niet aan. Vroeger had ik schrik als ik Messi of Salah of andere +90 rating spelers zag in hun ploeg maar nu weet ik dat ook zwakke spelers soms dat soort spelers in hun ploeg hebben en dat als je niet deftig een aanval kunt opzetten Messi vooraan lopen hebben het ook niet alleen gaat oplossen.

Voor de eerste keer is gefocust op Squad battles, 25 matchen gedaan maar elite 1 zit er niet in, zal 2 zijn. Wel wat met silvers gespeeld voor die vervelende icon tokens. Heb het met first owned zilveren gedaan met een cheam van 50, gewoon na 1 minuut men 3 beste spelers inbrengen.

Vergeet eventueel ook de silver beast objective niet als je toch silvers doet. Levert Mega Packje op.

Terug
Bovenaan