FIFA 22

FIFA 22

giphy.gif

FGRkyhYX0AQ_TBt
wtf is dat u ploeg? nu Ronaldo vond ik zo goed niet die ene keer ik er mee speelde in draft, al wil je natuurlijk niet dat hij op doel schiet want dan heb je het zitten maar vond hem redelijk clunky dan liever een benzema

Eerste keer in divisie 2. Heb niet zo een speciale ploeg want speel nooit WL ofzo, enkel veel Rivals.

De Ligt eindelijk zijn upgrade naar 89. Die Pulisic met 5WF doet het wel goed als spits.

Wat te doen tegen pace counter abusers? Ik speel echt goed, lig nooit onder maar telkens wordt ik koud gepakt op de counter. Red vinicius junior en neymar, krijg er de kriebels van. Als ik gewoon kijk scoor ik echt wel mooie goals, heb ik veel veldoverwicht, echt frustrerend.

Wat te doen tegen pace counter abusers? Ik speel echt goed, lig nooit onder maar telkens wordt ik koud gepakt op de counter. Red vinicius junior en neymar, krijg er de kriebels van. Als ik gewoon kijk scoor ik echt wel mooie goals, heb ik veel veldoverwicht, echt frustrerend.
Snelle verdedigers inzetten en teruglopen naar goal en niet naar de aanvaller. Zeker niet tackelen wachten tot er versterking komt. En uitkijken als ze met 2 doorbreken gaan ze wachten tot de keeper uitkomt om dan een zijwaarts pasje te geven dus die paslijn afsnijden.

Bij corners bv neem ik soms controle over een van de achter gebleven spelers en loop ik terug dan komt de rest van de ploeg ook sneller terug anders staan ze nog een tijdje rond de middelijn rond te kijken en ligt er een zee van ruimte.

Ik val ook vaak aan op de counter. Op dat moment heb je tenminste ruimte anders sta je tegen een dubbele gordel op te boksen en vind dan maar eens een gaatje. Als je de bal kan afpakken op het middenveld dan kan je echt gevaarlijk zijn.

toch echte klootzakken online sta al 2-0 achter telkens moet die vuile kutmongool de volle celebration en replay zien

Verdediger heeft de bal ik laat hem passen na iemand 2m op zij past hij hem natuurlijk rechtvooruit in de voeten van Benzema BAM 3-0 en nog skipt hij niet hé, krijg ik dus het vliegendschijt van hé

5 wedstrijden in de play offs ver al 4 verloren :wallbash:

pfffft uiteindelijk kom ik uit tegen 3 noobs win ik er 3 op een rij verlies ik natuurlijk de beslissende partij met 2-3. Zag het meteen dat het moeilijk ging worden hielpasjes links en rechts, ballrolletjes en dan in een tijd een lange ball en plots staat zijn Werner alleen voor mijn doelman

zo strand ik voor de 2e week op rij op 21 punten. Nu is al een verbetering van ervoor want heb ooit na 6 wedstrijden al 5 verlies partijen gehad en zag er deze keer ook zo uit tot dus die 3 noobs

2-0 en DC in 31'
2-0 en DC in 7'
6-1 en DC in 80'

Toch nog in rang 3 gesukkeld met men 2de WL dit jaar. Niveau zaterdat das wel makkelijker dan vrijdag.
Wel best ruk 2-2 80ste minuut ineens valt connectie weg en krijg ik een dnf aan men been??

Dieptepunt was toen ik 2-5 achter stond minuut 75 en nog tot 5-5 kom op total attack en door zenuwachtige fouten van
Hem. Die kerel zet gewoon die match af bij men laatste goal in minuut 90 en ik krijg niets.. droef publiek.

Packs en player pick stuk minder, die franse cam met 85 2x in men player pick.. packs nul den tut zelfs geen walkout.

Eindelijk men Pogba eens vervagen, de sbc van Capoue gedaan. Aangezien Pogba voornamelijk een verdedigende taak deed in men formatie ben ik nu toch beter af. Intercepties zijn echt top met Capoue en een shadow.

En in div 3, als je er 4 na elkaar kan winnen gaat het snel... (2* multiplier)

Eerste keer ooit dus zo'n divisie (als ge dat al kunt vergelijken met het vorige systeem)

weer ne toffe wl

bounces in de tegenstander zijn voeten bij elke tackle,keepers die alles pakken maar de mijne doet niks

Laatst bewerkt:
Nu ik bij één vaste formatie blijf waarmee ik start loopt het lekkerder...

Tervoor switchte ik standaard naar de andere formatie tijdens de rust waardoor ik vaak de voorsprong weggaf

Liever één formatie goed beheersen in mijn geval dan, in plaats van te willen wisselen

Ik heb juist Salah gepacked uit SB challenges.
Aangezien ik vooral een Italiaans team heb, ga ik hem verkopen voor 120-135k

Laatst bewerkt:
Ok, ik probeer verschillende tijdstippen uit om te zien hoe de plaatsing gaat, heb ze net zoals @dadash is genoteerd om te zien hoe ik het doe...

Met de manier waarop ik nu speel moet het echt wel mogelijk zijn om er is bij te zijn...

2-6
2-6
1-5
2-0 (ragequit na 4 minuten)
1-6
1-6
4-0 (ragequit na 22 minuten)
4-3
1-0 (ragequit na 15 minuten)

Als het kalf verdronken is lukt alles meestal, lmao

Wel geen enkele red pick gezien bij de tegenstanders, wat raar is, en ik had het gevoel dat bij de eerste 3 matchen ik toch wel licht in t zak gezet ben geweest qua score, die matchen gingen gelijk op, maarja als de tegenstander u niet laat ademen /nadenken /spelen dan is het ergens wel verdiend, al vond ik dat de tegenstander serieus goede run of the ball had

Nog eentje over, en dan is het terug wachten, maar mijn niveau is alvast toch al wat opgekrikt

Terug
Bovenaan