wtf is dat u ploeg? nu Ronaldo vond ik zo goed niet die ene keer ik er mee speelde in draft, al wil je natuurlijk niet dat hij op doel schiet want dan heb je het zitten maar vond hem redelijk clunky dan liever een benzema
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf is dat u ploeg? nu Ronaldo vond ik zo goed niet die ene keer ik er mee speelde in draft, al wil je natuurlijk niet dat hij op doel schiet want dan heb je het zitten maar vond hem redelijk clunky dan liever een benzema
Met dat team zou ik wel eens WL willen spelen, zou vlotter moeten gaan
. Wat een dreamteam. Die Benzema mag wel niet op de bank. Sommige grote reviewers zeggen zelfs dat hij qua afwerking best in the game is, beter dan een Mbappe bv die overall beste speler van the game is.Snelle verdedigers inzetten en teruglopen naar goal en niet naar de aanvaller. Zeker niet tackelen wachten tot er versterking komt. En uitkijken als ze met 2 doorbreken gaan ze wachten tot de keeper uitkomt om dan een zijwaarts pasje te geven dus die paslijn afsnijden.Wat te doen tegen pace counter abusers? Ik speel echt goed, lig nooit onder maar telkens wordt ik koud gepakt op de counter. Red vinicius junior en neymar, krijg er de kriebels van. Als ik gewoon kijk scoor ik echt wel mooie goals, heb ik veel veldoverwicht, echt frustrerend.

Kvind hem ook zeer aan te radenEindelijk men Pogba eens vervagen, de sbc van Capoue gedaan. Aangezien Pogba voornamelijk een verdedigende taak deed in men formatie ben ik nu toch beter af. Intercepties zijn echt top met Capoue en een shadow.
krijgde gij geen slaag via counter ? ge hebt maar 1 echte middenvelder