FIFA 22

FIFA 22

Vorig jaar plaatsing vollenbak en nu lukt het nog niet 1e keer...

Wat een gatachterlijk systeem toch die plaatsingsmatchen

Het brengt het beste in de mens naar voren...

EA denkt dat ze op goud zitten hiermee, ze doen maar, ik zie ze dit kutsysteem nog lang aanhouden, bende M'en

tis ne slechte team of the week dus ge mist niks,en tis niet alsof ge iets goed gaat krijgen als het een deftige team of the week is

deze fifa nog geen enkele deftige red pick gekregen

OMG die Vini SBC zeg zo'n 88 team is duuuuuuuuuuuuuuuuur. Ik ga hem gewoon doen. Fuck it you only live once :p als ik het spel binnen een week of zo beu ben dan zit ik daar met al mijn coins kan ik er best nog wat plezier uit halen

Ga wel belachelijk zijn als ik straks met mijn POTM Vini af komen en dan 6-1 op mijn doos krijg :o

OMG die Vini SBC zeg zo'n 88 team is duuuuuuuuuuuuuuuuur. Ik ga hem gewoon doen. Fuck it you only live once :p als ik het spel binnen een week of zo beu ben dan zit ik daar met al mijn coins kan ik er best nog wat plezier uit halen

Ga wel belachelijk zijn als ik straks met mijn POTM Vini af komen en dan 6-1 op mijn doos krijg :eek:
tis niemand omdat ge goeie spelers hebt dat ge dan wint eh,ik mag nog een vol icon team hebben een pro die wint easy met een bronze team tegen mij

tis niemand omdat ge goeie spelers hebt dat ge dan wint eh,ik mag nog een vol icon team hebben een pro die wint easy met een bronze team tegen mij
weet ik maar het is altijd zo triest om tegen iemand uit te komen met Mbappe en Messi en die dan droog af te kuisen nu gaan mensen dus compassie hebben met mij dat ik ondanks Vini er nog niks van kan

Vini POTM is van ons :D

Nog 340k coins over en nog een pak packjes dat ik mag open maken hopelijk iets goeds tussen.

Gewoon 2 uur bezig geweest met die SBCs :o

Dat is al zijn derde 89 kaart die hij krijgt. Zijn TOTGS gaat voor 75k dus dat wordt ofwel een goedkope POTM ofwel gaat niemand hem doen.

Wat een kutchat is dat daar iedereen roept maar om zijn FGSswaps niemand praat over de wedstrijd. Van wat ik zo half volg is er dit keer tenminste wel voetbal te zien, vorige keer was het een wedstrijd met dan telkens 20 minuten geleuter er tussen.
Ja die ffsswaps, ik heb die opengezet tijdens mijn werk vanmiddag. Gelukkig moet je daar niet teveel voor doen, behalve openzetten en uitzitten.
Is niet zo heel interessant ma bon, als ik het tijdens mijn werk kan combineren hoor je mij niet klagen😂

argggggggggg kut play offs

5,5 kansen vs 3,5 kansen ik verlies 3-4 fucking Messi knalt er 4 binnen:mad:

2 wedstrijden ver 2-4 en 3-4 verlies al aan mijn broek. WL is weer heel ver weg.

Wel Rank 30 van dit seizoen al bereikt. Eens nadenken welke speler ik ga kiezen.

Dit seizoen beetje meer aandacht gehad voor de weeklys. Vorig seizoen laatste week nog wat extra moeten doen om er te geraken dit seizoen vanaf de eerste week gekeken wat er moest gedaan worden voor die weeklys.

lol in friendly duts van een kerel maar maakt met chance wel 3 -0 dankzij flaters van de keeper en delay

ELKE FUCKING KEER DUWT DIE MONGOOL OP PAUZE om te zeggen van ja quit maar
kutkinderen

kheb wel gewonnen feelsgoodman

Laatst bewerkt:
Toch nog een paar matchen van niveau afgeleverd, bepaalde match stond ik 4-0 achter tegen ne freak, mooi verlengingen afgedwongen, en ik was redelijk goed bezig, want had reeds 3 matchen op rij gewonnen, en het was nog mogelijk mocht niks meer verliezen, maar maakt hij me droog 9-5 af... Who am i kidding met dat kut volk dat daarop zit, het kalf was zoiezo al verdronken, stel dat ik dat toch had binnengehaald (want ik had de kans in de reguliere tijd), zou de volgende match toch weer tegen red mbappe, red neymar en red messi in één ploeg geweest zijn... Zo ken ik fifa toch, ik vermoed dat jullie een veel gunstigere loting hebben telkens, aangezien jullie toch alle 4 kunnen giften telkens

argggggggggg kut play offs

5,5 kansen vs 3,5 kansen ik verlies 3-4 fucking Messi knalt er 4 binnen:mad:

2 wedstrijden ver 2-4 en 3-4 verlies al aan mijn broek. WL is weer heel ver weg.
Was ff geleden maar nog eens WL gespeeld daarnet, ze blij dat je het niet haalt ;-). 4los1win. Echt zeer zeer sterke teams, dan heb ik een ploeg van den aldi denk. Nochtans toch hiermee in divisie 1 maar in WL lukt het niet. Zijn za-zo iets makkelijker? Blijven natuurlijk de beste spelers, bete dan mezelf op dit moment.
Huidig team in game opstelling full chem.

Was dat trouwens niet met groot trompetgeschal aangekondigd dat de elite spelers in hun eigen besloten WL 'je konden spelen? Waarom doen ze toch geen matchmaking met mensen die ietwat in hun eigen niveau kunnen spelen? Ik geef geen fuck om die rewards, maar meedoen zou wel is nice zijn, en moet niet alle matchen van gelijk niveau zijn, want de beste spelers winnen toch al hun, wat is het 20 matchen, maar dat er toch soms een mogelijkheid is om te winnen...

Kunnen ze dat nu echt niet iets op vinden, beetje in de stijl van de ploegen bij SB?? Dat ge eens tegen moeilijk, en match daarna tegen minder moeilijke spelers uitkomt? Ik denk niet dat dat zulk een moeilijk algoritme is om in te programmeren eh

giphy.gif

FGRkyhYX0AQ_TBt

Terug
Bovenaan