FIFA 22

FIFA 22

Keepers zijn dit jaar OP - gewoon dikke zever - niks meer met voetbal te maken - paar dagen pauze nemen, te veel frustratie - goed dat AC Valhalla morgen voor 5 euro op stadia komt 😎

Keepers zijn dit jaar OP - gewoon dikke zever - niks meer met voetbal te maken - paar dagen pauze nemen, te veel frustratie - goed dat AC Valhalla morgen voor 5 euro op stadia komt 😎

Keepers OP valt toch goed mee in het begin waren ze pakken beter.

Iemand die Capoue gaat doen?? In een 70 percent Frans ploegske past deze wel in denk ik

Wel maar 76 pace
Capoue is te traag en ook maar Med/Med als box to box werkt dat dus niet. Wel niet duur maar om hem daarom te doen.

Capoue is te traag en ook maar Med/Med als box to box werkt dat dus niet. Wel niet duur maar om hem daarom te doen.
Met catalyst erop komt ie aan 86 pace, en de rest blijft goed genoeg, toch ??

Sinds update vandaag heb ik weer het idee dat ze ongelofelijk buffed zijn. Ik krijg er niks in - zal wel aan mij liggen

Sinds update vandaag heb ik weer het idee dat ze ongelofelijk buffed zijn. Ik krijg er niks in - zal wel aan mij liggen
Mijn eerste post vandaag was klagen dat de keepers precies niks pakten alles ging er gewoon in maar nu doen ze weer eerder normaal.
Met catalyst erop komt ie aan 86 pace, en de rest blijft goed genoeg, toch ??
Ja maar die Med/Med blijft wel, nu Fellanie is ook maar Med/Med dus het kan wel hoor. aanvallend kun je hem altijd zelf de diepte insturen met LB/L1 enkel defensief kan hij misschien wat afwezig zijn. Ik zou er trouwens een shadow op zetten liever iemand die beter tacklet dan beter past een spelmaker is hij niet hé maar zijn high en average bodytype daarmee ga je niet gauw op wandel gaan.

Als je een franse ploeg hebt dan zou ik het niet laten. 70k is niks hé.

Maar voor mij is het geen speler waarvan ik denk toeme had ik nu maar een frans ploegje. Ik ben niet jaloers met Gosens en Kessie in mijn ploeg die CDM spelen.

We zien wel, heb hem gehaald in afwachting van Kanté

Tchouppa chups in form had aflossing nodig

En valt ie niet mee pech dan, ik heb vorig jaar messi kunnen doen die futties zonder er iets bij te steken van coins, ik heb eigenlijk liever dat ik gedurende het jaar wat uitprobeer, ok die messi was goddelijk mor soit

Daarnet weeral een knap staaltje scripting in rivals...

Ben aan t middenveld, aan de bal, geef met x een zacht passke vooruit en ineens schiet daar vaart in, helemaal het veld over en voor ie de lijn van de doelman voorbij gaat nog is met een extra versnelling, zodoende kon meneer de tegenstander rustig uittrappen 👌

Need i say dat em 2 rode kaartjes had? Voor de rest wordt er niemand nooit bevoordeeld, wie heeft nu zulke gedachten, in een spel gelijk fifa, neeneen, alles volgt de berekeningen van de controls van de mannekes, mannekes toch...

:ROFLMAO:

Hieronder mijn team voor't moment. Speelt wel prettig, moet ik eerlijk zeggen.

https://www.futbin.com//22/squad/3684652

Die Capoue vind ik toch ook wel ne aanrader voor dat bedrag. Met Shadow chem op balanced is dat toch een steunpilaar op de CDM. Ge moogt niet te agressief verdedigen. Hij blijft steeds goed in positie en heeft bij mij toch ook al 2x een fantastisch doelpunt van afstand gescoord. Doet bij mij dus zeker zijn ding en Franse nationaliteit en Spaanse comp. geeft zeer veel mogelijkheden (eventueel met een Vinicius jr. op LM in 424).

TAA is POTM voor Premier League. Tegenvaller.
Dat is al zijn derde 89 kaart die hij krijgt. Zijn TOTGS gaat voor 75k dus dat wordt ofwel een goedkope POTM ofwel gaat niemand hem doen.

🚨 Gratis 100k pack? 🚨Er is straks (14:u) weer een Stream voor een FGS Token! ✅
Wat een kutchat is dat daar iedereen roept maar om zijn FGSswaps niemand praat over de wedstrijd. Van wat ik zo half volg is er dit keer tenminste wel voetbal te zien, vorige keer was het een wedstrijd met dan telkens 20 minuten geleuter er tussen.

Vini zou 750k. Best pittig. Heb 700k coins en een hoop fodder dus ik kan het wel. Zijn 86 TOTGS is 600k en tradeable natuurlijk. Nu twijfel ik toch lol. 10 dagen al bijna dat ik denk ik doe die POTM Vini en nu hij bijna daar is twijfel.

Vini zou 750k. Best pittig. Heb 700k coins en een hoop fodder dus ik kan het wel. Zijn 86 TOTGS is 600k en tradeable natuurlijk. Nu twijfel ik toch lol. 10 dagen al bijna dat ik denk ik doe die POTM Vini en nu hij bijna daar is twijfel.
Dat zegt een leaker idd dat die ongever 760k zou kosten, (zonder rekeninghoudend met het steigen van Foddar)

Verleden keer meer dan een uur gekeken, niks van rewards gezien, account is wel degelijk gekoppeld, en nu zie ik in twitch dat er loot ofzo was dat ik moest claimen voor 22 oktober ofzoiets

Is dit de nieuwe gang van zaken die loot?

Verleden keer meer dan een uur gekeken, niks van rewards gezien, account is wel degelijk gekoppeld, en nu zie ik in twitch dat er loot ofzo was dat ik moest claimen voor 22 oktober ofzoiets

Is dit de nieuwe gang van zaken die loot?

Rechtsboven op die notifications clicken, doorklikken naar je inventory en direct loot claimen :woohoo:

Jawatte in WL vind je toch de meeste achterlijke mensen terug ehh

Pause forcen vanals ze 2 goaltjes hebben gemaakt, blijven rondtikken vanachter, 0 respect voor zo'n M'en (ik mag hier geen scheldwoorden zetten dus)

Bravo als ge het kunt, maar zo van uwe malin komen doen getuigt dat het maar prutsers zijn, oftewel speelt ge door en laat ge zien dat ge effectief iemand 10-0 om de oren kunt draaien

Ik doe mijn best, dan mag tegenstander dat ook doen, ik heb ni liever dan dat ze winnen vs mij als ze goed spelen, maar de kindertjes die denken dat ze pro zijn, das het ergste soort

Terug
Bovenaan